Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: عملیات گازرسانی و نصب علمک در ۷ روستای شهرستان اردبیل اجرایی می‌شود



مسعود امامی یگانه دوم مهرماه در بازدید از پروژه‌های هیر و آراللو از ساماندهی یک و نیم کیلومتر از جاده اصلی آراللو خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این جاده آغاز می‌شود و نقش اساسی در کاهش تصادفات خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار اردبیل ادامه داد: اهالی آراللو و قصابان این منطقه همکاری بسیار خوبی در جمع‌آوری کشتارگاه‌های غیرمجاز و هدایت کشتار به کشتارگاه صنعتی داشته‌اند که در این زمینه قدردانی می‌کنیم و این قصابان مطالباتی هم دارند که قرار شد در جلسه‌ای این مطالبات بررسی و تدابیر لازم اتخاذ شود.
امامی یگانه از راه‌اندازی شبکه آب شرب روستای خلیل‌آباد با اعتبار ۲ میلیارد تومان خبر داد و افزود: مطالعات تأمین آب شرب روستا انجام و مشکلات آب شرب این روستا حل می‌شود.
وی با بیان اینکه در عملیات سنگ‌فرش روستای حفظ آباد با مشارکت خیرین و اهالی اقدامات قابل‌توجهی انجام شده است، اضافه کرد: در کل شهرستان اردبیل ۷ میلیارد تومان برای آسفالت و سنگ‌فرش معابر و کوچه‌های روستایی هزینه شده و می‌شود.
فرماندار اردبیل از اختصاص ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به بخش هیر خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گازرساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا

رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به تاکید این شرکت بر آبرسانی پایدار به مناطق روستایی گفت: عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب از محل چاه جدید الحفر تا محل مخزن ذخیره آب شرب روستای جنجال آباد به طول تقریبی ۱۰۰۰ متر آغاز شده است.
وی افزود: اجرای این عملیات با استفاده از لوله پلی اتیلن و با تلاش و همت پرسنل امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج و همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا در حال انجام است.
نعیمی عنوان کرد: تاکنون عملیات حفاری از محل چاه به طول تقریبی ۸۵۰ متر آغاز شده و بارگیری و حمل لوله‌ها جهت اجرای خط انتقال آب شرب به محل پروژه انجام گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: در ادامه عملیات حفاری و لوله گذاری خط انتقال، اعتباری بالغ بر ۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در دستور کار قرار دارد. 
نعیمی در پایان گفت: با اجرای عملیات آبرسانی و حفر چاه آب شرب و اجرای خط انتقال و در ادامه واگذاری انشعاب آب، مردم این روستا از نعمت آب پایدار بهره‌مند خواهند شد.
روستای جنجال آباد شامل ۳۰ خانوار از توابع بخش مرکزی شهرستان فاروج است و تاکنون تحت پوشش خدمات رسانی امور آب و فاضلاب نبوده است.
لازم به ذکر است، این شرکت در سنوات گذشته نسبت به احداث یک باب مخزن ۶۰ مترمکعبی، بهسازی یک دهنه چشمه، اجرای یک کیلومتر خط انتقال و دوکیلومتر شبکه توزیع با اعتباری بالغ بر نه میلیارد ریال اقدام نموده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار 
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • به دنبال بارش های سیل آسا راه ۱۵ روستای شهرستان باشت مسدود شد
  • دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خود تحقق شعار سال را دنبال کنند
  • قطع راه ارتباطی ۲۰ روستا در شهرستان دلفان