Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@12:55:52 GMT

وضعیت مبهم دوبازیکن پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۰۹۵۸

دو بازیکن مصدوم پرسپولیس امروز مورد ارزیابی پزشکی قرار می گیرند تا بتوانند در ترکیب این تیم برای بازی با الشارجه امارات قرار گیرند. ناطقان: تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشارجه امارات ادامه می دهد که وضعیت دو بازیکن این تیم برای بازی در ترکیب اصلی نامشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عیسی آل کثیر که همچنان با درد از ناحیه انگشت پا روبروست در صورت تشدید مصدومیت خود نمی تواند پرسپولیس را در دیدار مقابل شارجه همراهی کند. مهاجم پرسپولیس با تزریق آمپول های ضد درد توانست برای این تیم مقابل الدحیل قطر به میدان برود اما شرایط او باعث تعویض وی شد.

همچنین سعید آقایی نیز به دلیلی کشیدگی عضلات پای خود تمرینات اختصاصی با پزشک تیم انجام می دهد تا امروز نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت امکان برای پرسپولیس بازی کند.

کادر پزشکی پرسپولیس قرار است تکلیف این دو بازیکن را صبح فردا برای بازی با الشارجه امارات مشخص کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 21:30 فردا پنجشنبه مقابل الشارجه امارات در هفته ششم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که بطور متمرکز در کشور قطر برگزار می شود بازی خواهد کرد.

شاگردان یحیی گل محمدی برای صعود از گروه C نیاز به هر سه امتیاز این بازی دارند.
منبع: مهر برچسب ها: بازیکن ، ناطقان ، پرسپولیس ، مصدوم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازیکن ناطقان پرسپولیس مصدوم الشارجه امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روزهای آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذهای کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگرهای حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در 23 بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه 9 پاس گل به صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس