Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان تاکید کرد اگر پدرش "ملک فیصل" اکنون زنده بود از توافق صلح امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی ناراحت و دلسرد می‌شد.

به گزارش ایسنا، ترکی فیصل، رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان و شاهزاده سرشناس سعودی در گفتگو با شبکه سی ان بی سی آمریکا در جواب این سوال که آیا پدرش ملک فیصل از توافق صلح امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی بدون حل مسئله فلسطینی‌ها ناراحت و دلسرد می‌شد، گفت: مطمئنا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که می‌دانید تصمیم وی برای مجازات آمریکا با قطع نفت این کشور و هلند بعد از آن صورت گرفت که آمریکایی‌ها کمکشان به اسرائیل را طی جنگ رمضان افزایش دادند. این اقدام با هدف مجبور کردن آمریکا به میانجیگری شفاف میان اسرائیل و جهان عرب بود.

وی افزود: باید بگویم که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا میانجیگر شفافی نبود و بله مطمئنا ملک فیصل ناراحت و دلسرد می‌شد.

ترکی فیصل پیشتر اعلام کرده بود عربستان بهای تکمیل صلح میان اسرائیل و اعراب را تشکیل کشور فلسطین دارای حاکمیت و به پایتختی قدس بنا به طرح صلح ملک عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه سابق قرار داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ترکی فیصل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مخالفت بایدن با عملیات نظامی صهیونیست‌ها در رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به نقل از دو منبع آگاه گزارش داده است که بایدن و دستیاران ارشدش به شدت با عملیات اسرائیل در رفح که از غیرنظامیان محافظت نمی‌کند، مخالف هستند.

در این گزارش همچنین گفته شده است که بایدن و دستیارانش امیدوارند که رویارویی و تقابل‌های اخیر میان ایران و اسرائیل منجر به تشدید بیشتر تنش و جنگ در منطقه نشود.

این در حالی است که وال استریت ژورنال در گزارشی نوشته است که دولت آمریکا درصدد تحویل یک محموله تسلیحات نظامی با ارزش بیش از یک میلیارد دلار به اسرائیل است. در ادامه این گزارش به نقل از مسئولان آمریکایی آمده است: این بزرگترین بسته کمک‌ها به ارتش اسرائیل از آغاز جنگ غزه و نخستین کمک از زمان تشدید تنش‌ها میان تهران و تل آویو است.

بنابراین گزارش، این کمک‌ها جدا از بسته کمک‌های جدیدی است که از سوی کنگره آمریکا در حال بررسی است. کنگره آمریکا اخیراً در حال بررسی طرحی است که به موجب آن آمریکا گلوله‌های تانک و خمپاره و خودروهای زرهی جدید تحویل رژیم صهیونیستی خواهد داد.

این در حالی است که دولت آمریکا روز گذشته نیز ضمن حمایت علنی از رژیم صهیونیستی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد، نیز طرح ارائه عضویت کامل به فلسطین را وتو کرده بود.

همچنین «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز در واکنش به انتشار اخباری درباره حمله ادعایی رژیم صهیونیستی، گفته است که آمریکا در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نداشته است.

این اظهارات در واکنش به حادثه اصفهان و مشاهده چند ریز پرنده در آسمان مرکز ایران، مربوط می‌شود که بلافاصله توسط سامانه‌های پدافندی منهدم شده بودند. وی در ادامه سخنان خود افزود: ما حمله بی سابقه ایران به اسرائیل را محکوم کرده و از دو طرف می‌خواهیم که تنش‌ها را کاهش دهند.

کد خبر 6082886

دیگر خبرها

  • ادعای مخالفت بایدن با عملیات نظامی صهیونیست‌ها در رفح
  • احتمال بقای اسرائیل با نا امن‌سازی ایران کم‌تر می‌شود
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • نماینده کنگره خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • اسراییل در حال از دست دادن وزن استراتژیک خود در جهان است