Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمد جعفر منتظری صبح چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب بیرجند که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، با اشاره به چهلمین سالگرد شروع دفاع مقدس اظهار کرد: مرور خاطرات دفاع مقدس برای ما و نسل آینده بی شک در حل مشکلات راهگشا خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت دشمن شناسی بیان کرد: آمریکا در سال ۵۹ برای شکست انقلاب و تجزیه کشور، صدام را برای حمله نظامی به ایران تحریک کرد اما با رهبری امام (ره) و جانفشانی جوانان این نقشه دشمن با شکست فاحش رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: امروزه دشمن با تحریم اقتصادی قصد آسیب زدن به کشور و انقلاب را دارد.

وی با بیان اینکه یکی از جنایت های فاحش آمریکا به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود، افزود: پرونده شهید سلیمانی تا زمان انتقام گرفتن از مسببان این جنایت بسته نخواهد شد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه امروزه دشمن در عرصه سیاسی در سازمان ملل نیز با شکست رو به رو شده است، گفت: فشارهای دشمن ثمری جز قوی تر شدن مردم ما نخواهد داشت و ما نیز با همدلی مسیر خود را ادامه خواهیم داد.

برخورد قاطعانه با مفاسد

حجت الاسلام منتظری اظهار کرد: یکی از اولویت های ما در قوه قضائیه بحث تحول در قوه است که دادستان ها در این زمینه مسئولیت دارند.

وی با بیان اینکه تحول در قوه قضائیه باید از درون آغاز شود، بیان کرد: باید درون دستگاه قضایی را از هرگونه آسیب و فساد صیانت کرده و قاطعانه بدون اغماض با هر گونه فساد برخورد کنیم.

دادستان کل کشور ادامه داد: رسیدگی به شکایات تنها یکی از وظایف دادستان است در صورتی که وی به عنوان مدعی العموم مسئولیت های متعددی دارد.

حجت الاسلام منتظری خطاب به دادستان ها گفت: مسئولیت های خود را در وهله اول به درستی شناخته و سپس با برنامه ریزی در راستای رسیدن به آن گام بردارید.

وی اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع به ویژه کسانی که قدرت مالی کافی ندارند از مهمترین وظایف دادستان است.

دادستان کل کشور ادامه داد: نظارت مستمر بر دادسراهای شهرستان ها از سوی دادستان مرکز استان، نظارت فیزیکی و الکترونیکی برای شناخت آسیب ها، و صیانت از حقوق عامه از مهمترین وظایف دادستان ها است.

ورود جدی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی

وی افزود: دادستان ها در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانه ها در شرایط فعلی به صورت جدی ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام منتظری گفت: ضمن اینکه باید در راستای کاهش جمعیت زندان ها قدم برداریم ولی با کسانی که اخلال در امنیت کشور ایجاد می کنند، به صورت قاطعانه برخورد می کنیم.

وی یادآور شد: تلاش برای باز اجتماعی کردن زندانیان نیز از دیگر مسئولیت ها است.

وی گفت: به همکارانم در خراسان جنوبی بابت همه تلاش ها در راستای انجام تکالیف خسته نباشید عرض می کنم.

دادستان کل کشور بیان کرد: انجام تکالیف و مسئولیت در محاکم با توجه به تراکم جمعیت در شرایط کرونایی اقدامی ایثارگرانه است.

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: تمایل قلبی برای حضور در بین مردم خراسان جنوبی به بهانه مراسم تکریم و معارفه دادستان بیرجند را داشتم ولی محدودیت های کرونایی این افتخار را از ما گرفت.

وی با تأکید و تعامل بیشتر در مجموعه دادگستری افزود: امروز حجت الاسلام نسائی را به عنوان دادستان مرکز خراسان جنوبی معرفی می کنم که به خوبی با استان آشنایی دارند.

دادستان کل کشور گفت: آقای مقدس دادستان سابق مرکز استان در سنگر دیگری در خراسان جنوبی به مردم خدمت خواهند کرد.

کد خبر 5030920

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستانی کل کشور دادگستری خراسان جنوبی ترور سردار سلیمانی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور خراسان جنوبی دادستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت تولیدی به اداره مالیات استان قزوین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حسین رجبی در این خصوص، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده در این دادستانی و با وصول مکاتبه از سوی سازمان امور مالیاتی کشور؛ نسبت به انتقال پرونده مالیاتی 9 شرکت تولیدی مستقر در استان که با عنایت به استقرار دفترشان در تهران وجوه مالیاتی خویش را به اداره مالیات تهران واریز می‌کردند، اقدام شد. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، افزود: همچنین تعداد 4 شرکت تولیدی دیگر نیز در مرحله بررسی و تصمیم‌گیری و انتقال به استان قزوین هستند که به محض قطعیت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • خدمات عدالت محور شهرداری در مناطق مختلف شهر قم قابل تحسین است
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است