Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر همین وضع ادامه پیدا کند، در نهایت همه چیز به ضرر باشگاه های لیگ برتری تمام خواهد شد. 

دارندگان حق پخش مسابقات لیگ برتر انگلیس خواستار تخفیف گرفتن از سران این لیگ هستند؛ اقدامی که می تواند چند ده میلیون پوند از درآمد این نهاد در روزهای سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا بکاهد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از دیلی میل، دارندگان حق پخش مسابقات لیگ برتر در هنگ کنگ، سنگاپور و تایلند از زمان بندی بازی های لیگ برتر در ماه سپتامبر که به نفع هواداران بومی است گلایه دارند و اگر این سیاست در ادامه فصل هم ادامه پیدا کند، حاضر به پرداخت تمام و کمال بدهی های خود به لیگ برتر نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق پخش مسابقات در قاره آسیا برای لیگ برتر اهمیت زیادی دارد. با وجود این که به تازگی قرارداد سالیانه 188 میلیون پوندی انگلیسی ها با شرکت سونینگ چین لغو شد، کشورهای آسیایی هنوز هم چیزی حدود 400 میلیون از 1.2 میلیارد پوند درآمد خارجی لیگ برتر را تأمین می کنند. 

شرکت های رسانه ای در هنگ کنگ، تایلند، هند، سنگاپور و مالزی هر ساله 330 میلیون پوند برای پخش مسابقات لیگ برتر انگلیس هزینه می کنند و زمان بندی نامناسب این بازی ها، باعث کاهش بیننده ها و همکاری های تجاری آن ها به خاطر اختلاف زمانی موجود شده است. 

همچنین بخوانید:

لیگ برتر انگلیس | فسخ قرارداد حق پخش مسابقات در چین به ارزش 564 میلیون پوند درآمد 175 میلیون پوندی لیورپول از حق پخش مسابقات لیگ برتر 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پخش مسابقات لیگ برتر لیگ برتر انگلیس حق پخش مسابقات میلیون پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4-0 لیورپول مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2016/4/20) / فیلم

سال 2016 در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس فصل 2015/16، دو تیم لیورپول و اورتون در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. این بازی که نخستین تجربه یورگن کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول در دربی مرسی ساید به شمار می رفت، نهایتا با گل های دیووک اوریگی، مامادو ساخو، دنیل استوریج و فیلیپه کوتینیو، 4-0 به سود لیورپول به پایان رسید.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!
  • «سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • لیورپول 4-4 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2009) / فیلم
  • پیروزی 4-0 لیورپول مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2016/4/20) / فیلم
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید