Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه صبح امروز (چهارشنبه) با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه برگزار و طی آن از سه پهپاد جدید عمودپرواز «سپهر»، «شهاب ۲» و عمودپرواز «هدهد ۴» رونمایی شد.

سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در این مراسم، گفت: با الحاق این پهپادها تمام مأموریت‌های نیروی دریایی سپاه، تحت پوشش پهپادهای بومی ایرانی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فیلمبرداری و عکاسی در حوزه رزمی برای انهدام اهداف ثابت و متحرک دریایی، از قابلیت‌های این پهپادها ست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه رصد و پایش همه تحرکات دریایی هم با این پهپادها رهگیری می‌شود، تاکید کرد: پهپادهای الحاق شده کاملاً بومی و به دست متخصصان سازمان صنایع هوایی ایران ساخته شده است.

سردار تنگسیری افزود: سه فروند از این پهپادها برای نخستین بار رونمایی شده است و قابلیت انجام مأموریت از روی شناور برای اهداف مورد نظر دارد؛ این پهپادها شامل پهپاد عمودپرواز سپهر، شهاب ۲ و عمودپرواز هدهد ۴ است.

وی افزود: پهپاد مهاجر ۶ نیز با دقت بالا در دریا و ساحل، از دیگر پهپادهایی است که صبح امروز به نیروی دریایی سپاه ملحق شد؛ این پهپاد با شعاع پرواز بالا، توانایی حمل چهار موشک و انجام مأموریت در همه شرایط آب و هوایی دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت دو فروند بالگرد آب‌نشین و چهار فروند بالگرد با ظرفیت‌های رزمی و حمل موشک هم امروز به نیروی دریایی سپاه پاسداران ملحق شد.

کد خبر 5030933 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنایع هوایی ایران سپاه سردار تنگسیری پهپاد حسین سلامی بندرعباس نیروی دریایی سپاه مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف ایالات متحده امریکا دفاع مقدس حجت الاسلام حسن روحانی صحن مجلس هفته دفاع مقدس برجام ستاد انتخابات کشور سعید خطیب زاده مجلس یازدهم حسن روحانی ارتش جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد

مقاومت اسلامی لبنان یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را در آسمان مناطق مرزی لبنان سرنگون کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «هرمس 450» را در آسمان مناطق مرزی لبنان سرنگون کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه تأیید کرد که یک فروند پهپاد ارتش اسرائیل بعد از اصابت موشک زمین به هوا در داخل لبنان سقوط کرده است.

ساعتی پیش حزب الله لبنان اعلام کرد که پهپاد ارتش اسرائیل را در منطقه «العیشیه» رهگیری و منهدم کرده است.

.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل جنبش حزب الله دو روز پیش تصریح کرد که حزب الله لبنان به هر تجاوز اسرائیلی قطعا پاسخ و با هرگونه اقدام تنش آمیز مقابله خواهد کرد.

وی افزود: هرگز از رویارویی با دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم، و حمایت از مقاومت فلسطین را پایان نمی‌دهیم و هرگز بسته شدن این پرونده (نبرد با اشغالگران) را نخواهیم پذیرفت، مگر اینکه پرونده غزه و آتش بس بسته شود.

حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم دادحمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • سقوط ۲ فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن