Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه موظف شد تا اعتبارات پیش‌بینی شده برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی را در بودجه سالانه قید کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ماده ۳ طرح اصلاح قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی را به تصویب رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، به منظور جلوگیری از هر گونه معامله سلف و پرداخت به موقع قیمت تضمینی محصولات کشاورزان، سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است اعتبارات پیش بینی شده مربوط به خرید تضمینی محصولات کشاورزی را در قالب بودجه سالانه برای خرید محصولات مذکور ۱۰۰ درصد تخصیص دهد.

همچنین در ادامه جلسه نمایندگان ماده ۴ این طرح را تصویب کردند که به موجب این ماده، تبصره ۶ ماده واحده قانون حذف می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه وزارت جهاد کشاورزی برای تخصیص اعتبارات به خراسان شمالی

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ظرفیت مناسب خراسان شمالی در حوزه کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی طی سال جاری، توجه ویژه‌ای به تخصیص اعتبارات استان خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، هوشنگ محمدی امروز _ سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین _ در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: برای سال جاری در تخصیص منابع حوزه بخش کشاورزی عنایت ویژه وجود دارد تا جهش تولید در بخش کشاورزی استان اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه استان خراسان شمالی در حوزه کشاورزی نقش بسزایی در تأمین معیشت مردم دارد، افزود: استعداد این منطقه در حوزه دامی باید بیش از قبل مورد توجه قرار گیرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اعتبارات حوزه تملکی سال گذشته در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این زمینه ۶۳ درصد از اعتبارات سازمان جهاد کشاورزی استان جذب شده است.

محمدی در خصوص ساخت مسکن کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان و پیگیری استخدام نیروی انسانی در این سازمان، تصریح کرد: اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است و برنامه‌هایی از جمله برگزاری آزمون جذب نیروی متخصص مختص وزارت جهاد کشاورزی برای رفع این مهم در دستور کار قرار دارد.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه حدود ۴۰ درصد از پست‌های سازمانی در استان خالی است، پیگیری برای اخذ مجوز استخدام نیروی انسانی مورد نیاز و تکمیل پست‌ها و همچنین توجه ویژه به مسکن کارکنان را مورد توجه قرار داد.

وی با اشاره به اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان، خواستار مساعدت در تخصیص کامل این اعتبارات، برای پیشبرد اهداف و اعتلای بخش کشاورزی شد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: امیدواریم با برنامه ریزی در سالی که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، از ظرفیت مشارکت مردمی در زمینه تحقق و شکوفایی و جهش تولید در بخش کشاورزی در استان بهره ببریم.

کد خبر 745126

دیگر خبرها

  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی جاری
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  • ۶۳ درصد اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شد
  • توجه ویژه وزارت جهاد کشاورزی برای تخصیص اعتبارات به خراسان شمالی