Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت آمریکا روز سه شنبه، حکم اعدام «ویلیام لیکوری» را که به اتهام قتل به مرگ محکوم شده بود با تزریق ماده مرگبار اجرا کرد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت آمریکا روز سه شنبه، حکم اعدام «ویلیام لکوری» را که به اتهام قتل به مرگ محکوم شده بود، با تزریق ماده مرگبار اجرا کرد. این ششمین حکم اعدام در دولت «دونالد ترامپ» در سطح فدرال بود که پس از یک وقفه طولانی از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس گزارش خبرگزاری رویترز، لکوری، ۵۰ ساله، ساعت ۹ شب پس از تزریق یک دوز کشنده از یک سم مرگبار در زندانی در ایالت ایندیانا اعدام شد.

حکم اعدام اندکی پس از آن انجام شد که درخواست وکیل قانونی لکوری برای تعویق حکم تا زمان مهیا شدن شرایط سفر وی به شهر Terre Haute از سوی دیوان عالی آمریکا رد شد.

وکیل لکوری دچار یک بیماری مزمن است و امکان سفر امن برای وی در دوران شیوع کرونا فراهم نیست.

رویترز نوشت: این ششمین حکم اعدام در سطح فدرال طی شش ماه گذشته است، بیشتر از کل اعدام‌های انجام شده در دوران همه روسای جمهور آمریکا از سال ۱۹۶۳ تا قبل از روی کار آمدن ترامپ.

همچنین قرار است یک اعدام دیگر نیز روز پنج شنبه انجام شود و طی آن «کریستوفر ویالوا»، قرار است اولین سیاه پوستی باشد که با حکم ترامپ با مجازات اعدام فدرال مواجه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حکم اعدام فدرال دولت ترامپ سم مرگبار حکم اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، برارزاده افزود: در گام اول ۱۰ هزار و فاز دوم محرومیت زدایی ۷ هزار و ۵۰۰ روستا در دستور کار قرار گرفت و اقدامات خوبی در روستا‌های بخش مرکزی و دالخانی در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: ارتقای تصفیه خانه آب میجران در دستور کار قرار دارد و افزایش ذخیره مخزن آب سبب پایداری خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: ۱۲ پروژه آب در شهرستان رامسر اجرا شده است و اولویت بندی در اجرای پروژه‌ها و اصلاح شبکه از بند‌ی تبصره ۱۵ انجام می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد آب استان در حال پرت است و بالای ۵۰ میلیارد تومان پیمانکاران مشغول پروژه‌های آب در استان مازندران هستند.

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ