Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی سپهرزاد کارشناس دو و میدانی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی خود از رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: به نظرم  برگزاری لیگ دو و میدانی در شرایط کرونایی خوب بود و نتایج خوبی هم  در برخی از ماده‌ها  به دست آمد.

او ادامه داد:  تنها در آمد دوندگان کشورمان از شرکت در مسابقات باشگاه‌های کشور به دست می‌آید و برگزاری لیگ دو و میدانی شور و هیجان خوبی در دوندگان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهرزاد درباره اُفت رکورد در لیگ دو و میدانی گفت: فشردگی لیگ دو و میدانی باعث شده است که ورزشکاران خوب ریکاوری نکنند و آن‌ها زمان زیادی نیاز دارند تا در شرایط ایده آل تمرین کنند.

مهسا میرزا طبیبی رکورد خود را مدیون مربی اش است 

کارشناس دو و میدانی درباره اینکه رکورد ۴ متری پرش با نیزه مهسا میرزا طبیبی در لیگ دو و میدانی اظهار کرد: به نظرم  میرزا طبیبی این رکورد را مدیون محسن ربانی است و این مربی در شرایط کرونایی که ورزشگاه‌ها تعطیل بود شاگردان خود را رها نکرد و تمرینات آن ها را زیر نظر گرفت. ارشیا مقدسی شاگرد ربانی هم توانست رکورد نوجوانان و جوانان را بشکند.

سپهر زاد بیان کرد:  مربیان دو و میدانی شرایطی را ایجاد کرده اند تا ورزشکاران تمرین کنند و نتایج لازم را به دست آورند. فتحی گنجی دونده کشورمان رکورد جوانان را در لیگ دو و میدانی شکست و طیبی هم در پرتاب وزنه ۱۹.۴۲ رکورد زد. مهدی پیرجهان هم  با نتیجه ۴۹.۸۷ رکورد خوبی به ثبت رسانده است.

او درباره انتقاد دوندگان از وضعیت ورزشگاه آفتاب انقلاب گفت: این ورزشگاه از لحاظ کیفی به صورتی است که باد منفی در آنجا می‌وزد و این موضوع باعث می‌شود در دو‌های ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰ و ۱۵۰۰ متر رکورد قابل قبولی به دست نیاید.

رکورد شیری دور از ذهن نبود 

مربی دو و میدانی درباره عملکرد شاگردانش در لیگ دو و میدانی بیان کرد: علی فتحی گنجی مدتی پیش به کرونا مبتلا شد و ۲۰ روز تمرین نکرد و بعد از آن فقط در لیگ دو و میدانی مسابقه داد. البته رکوردش قابل قبول بود. بهنام شیری سال خوبی را پشت سرنگذاشت و اتفاقاتی برای او در بلاروس رخ داد که توانایی پشت سرگذاشتن ۲ مسابقه متوالی را نداشت. رکورد شیری دور از ذهن نبود. علی ثمری بعد از عمل جراحی آرنج دستش تمریناتش را شروع کرد، اما عمل او موفق نبود.

او تصریح کرد: مسئولان فدراسیون دو و میدانی تلاش خود را می‌کنند که مسابقات باشگاه‌های کشور را برگزار کنند تا ورزشکاران با شرکت در این مسابقات کسب درآمد کنند و یک بخشی از مشکلاتشان حل شود. در سال‌های اخیر بی توجهی مدیریت باعث شده که دوندگان دلسرد شوند و ورزشکاران شرایط سختی را پشت سر بگذرانند.

بیشتر بخوانید

پلیمر خلیج فارس و سپاهان پیشتاز لیگ دو و میدانی

انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی هادی سپهرزاد لیگ دو و میدانی لیگ دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی در ماراتن پکن؛ حرکت عجیب دوندگان آفریقایی و اجازه دادن به دونده چینی برای قهرمانی! / فیلم

دوندگان آفریقایی در هماهنگی با دونده چینی گذاشتند او به راحتی فاتح نیمه‌ماراتن چین شود

دانلود (8.9MB)

دیگر خبرها

  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • هانیه رستمیان رکورد ایران در تپانچه ۲۵ متر را ارتقا داد
  • (ویدئو) دوندگان آفریقایی به دونده چینی اجازه دادند تا قهرمان شود!
  • رسوایی در ماراتن پکن؛ حرکت عجیب دوندگان آفریقایی و اجازه دادن به دونده چینی برای قهرمانی! / فیلم
  • دعوت ورزشکاران چهارمحالی به اردوی تیم ملی او اسپرت
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • لالیگا رکورد زد؛ سودآوری لیگ اسپانیا طبق جدیدترین گزارش مالی
  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست
  • اولین طلای فرنگی ایران با رکورد ویژه ناصر