Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@06:09:43 GMT

اجرای ششمین حکم اعدام فدرال در دولت ترامپ

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۱۳۰۶

اجرای ششمین حکم اعدام فدرال در دولت ترامپ

به گزارش افکارنیوز،

 دولت آمریکا روز سه شنبه، حکم اعدام «ویلیام لکوری» را که به اتهام قتل به مرگ محکوم شده بود، با تزریق ماده مرگبار اجرا کرد. این ششمین حکم اعدام در دولت «دونالد ترامپ » در سطح فدرال بود که پس از یک وقفه طولانی از سر گرفته شد.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، لکوری، ۵۰ ساله، ساعت ۹ شب پس از تزریق یک دوز کشنده از یک سم مرگبار در زندانی در ایالت ایندیانا اعدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حکم اعدام اندکی پس از آن انجام شد که درخواست وکیل قانونی لکوری برای تعویق حکم تا زمان مهیا شدن شرایط سفر وی به شهر Terre Haute از سوی دیوان عالی آمریکا رد شد. 

وکیل لکوری دچار یک بیماری مزمن است و امکان سفر امن برای وی در دوران شیوع  کرونا  فراهم نیست.

رویترز نوشت: این ششمین حکم اعدام در سطح فدرال طی شش ماه گذشته است، بیشتر از کل اعدامهای انجام شده در دوران همه روسای جمهور آمریکا از سال ۱۹۶۳ تا قبل از روی کار آمدن ترامپ.

همچنین قرار است یک اعدام دیگر نیز روز پنج شنبه انجام شود و طی آن «کریستوفر ویالوا»، قرار است اولین سیاه پوستی باشد که با حکم ترامپ با مجازات اعدام فدرال مواجه شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حکم اعدام ترامپ کرونا حکم اعدام شیوع کرونا دولت ترامپ حکم اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم اشغالگر ۴۰۰ تن را در بیمارستان الشفاء اعدام کرد

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: «رژیم اشغالگر ۴۰۰ فلسطینی را در بیمارستان الشفاء اعدام کرد و امروز توانستیم ۹ جسد دیگر را کشف کنیم.»

به گزارش مشرق، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای پس از انتشار فیلم مربوط به کشف یک گور دسته جمعی در نزدیکی بیمارستان «الشفاء» اعلام کرد رژیم اشغالگر ۴۰۰ تن را در بیمارستان الشفاء اعدام کرد که امروز ۹ جسد کشف شده است.

مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه به الجزیره گفت: «تعدادی از بیماران در میان اجساد بودند که آنها را از محوطه مجتمع الشفاء پیدا کردیم.»

وی تأکید کرد برخی از اجساد با تجهیزات پزشکی که همراه بیماران بود، دفن شده‌اند.

نیروهای امداد و نجات در غزه پس از آواربرداری در اطراف بیمارستان الشفا در غزه متوجه شدند ارتش جنایتکار صهیونیستی در جریان یورش اخیر به این بیمارستان، افراد زیادی را به شهادت رسانده و اجساد آنان را زیر تپه‌های خاکی ایجاده در این منطقه مدفون کرده است.

دیگر خبرها

  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • رژیم اشغالگر ۴۰۰ تن را در بیمارستان الشفاء اعدام کرد
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • اعدام سوداگر مرگ در اردبیل
  • سوداگر مرگ در اردبیل اعدام شد
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل
  • واکنش کاخ سفید به تورم بالا در آمریکا: ترامپ بدتر خواهد بود