Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اکبر نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: با توجه به تجزیه و تحلیل پرونده‌های تشکیل شده در پلیس فتا با عنوان تبلیغات و فروش دارو و واکسن تحت عناوین مختلف به خصوص در ماه‌های اخیر که شیوع کرونا ویروس در کشور شتاب بیشتری پیدا کرده، مشخص شده اکثر این اقدامات پوششی در جهت کلاهبرداری از متقاضیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: واگذاری دارو به ویژه آنفلوانزا تنها با نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراکز و داروخانه‌های مجاز صورت می‌گیرد و هرگونه تبلیغات در فضای مجازی مبنی بر فروش اقلام دارویی غیرمجاز و ممنوع است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: پلیس فتا در اقدامات پیش‌دستانه به منظور برقراری امنیت در این فضا ضمن رصد هرگونه تبلیغات و فروش دارو و اقلام مربوطه با مجرمان این حوزه برخورد قانونی می‌کند.

نصرتی یادآور شد: مجرمان با دریافت مبالغ مختلف در اکثر موارد دارویی به متقاضیان تحویل نمی‌دهند یا با واگذاری واکسن و داروهای تقلبی و در برخی موارد تاریخ مصرف گذشته ضمن کلاهبرداری از مردم سلامت آنان را نیز به مخاطره می‌اندازند.

وی از شهروندان خواست که به هیچ عنوان به تبلیغات افراد سودجو و کلاهبردار در این فضا توجه نکرده و نیازهای دارویی خود را از مراکز مجاز و داروخانه‌های سطح شهر تهیه کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک و تبلیغات در این خصوص موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  اطلاع دهند.

خاطرنشان می‌شود با شیوع بیماری کرونا، استفاده از واکسن آنفلوانزا برای جلوگیری از بروز مشکل بیشتر در حوزه درمانی توسط متخصصان البته برای گروه های پرخطر توصیه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی تبلیغات آذربایجان غربی آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش جماران؛ فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب استان خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

دیگر خبرها

  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد
  • ممنوعیت فروش فرآورده‌های دارویی در عطاری‌ها
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در استان بوشهر
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد