Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال 2021 میلادی سالی مهم برای صنعت و هنر سینما به حساب بیاید چرا که با پیشرفت تکنولوژی این صنعت نیز پیشرفت های رو به جلوی خود را تجربه خواهد کرد. با گذشت یک سال از دهه جدید ، چشم انداز فیلم بهتر می شود. نسخه های منتشر شده برای سال 2021 بسیار هیجان انگیز تر قبل خواهد بود و باعث می شود شما برای دیدن آنها انتظار را تحمل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نخست، منتظر فیلمی از فیلم های محبوب آسیایی به کارگردانی Destin Daniel Cretton با عنوان Shang-Chi که این فیلم با الهام از کمیک های مارول روی شانگ چی "استاد کونگ فو" تمرکز خواهد کرد هستیم. سپس یک فیلم جدید از سری فیلم های سریع و خشن مارا منتظر خود نگه داشته است. نیازی به گفتن نیست ، اقتباس فیلم Black Adam با تأخیر بسیار زیاد Rock در نهایت به سینماها بزرگ میرود . و به علاوه همه اینها، سرانجام، بعد از بیش از یک دهه صبر، فصل بعدی داستان آواتار را از جیمز کامرون تماشا خواهیم کرد. همچنین می خواهیم دنباله های با اهمیت برای Space Jam ، Sherlock Holmes و Tomb Raider دریافت کنیم. لیست طولانی است و احتمالاً طولانی تر خواهد شد ، بنابراین اکنون تقویم های خود را علامت گذاری کنید.

فیلم خارجی بتمن 2021 ، نسخه‌جدید فیلم بتمن با نام رسمی و انگلیسی The Batman 2021 به کارگردانی مت ریوز و به عنوان یازدهمین فیلم از دنیای توسعه یافته دی سی توسط این کمپانی تولید شده و مثل سایر فیلم‌های این مجموعه همچون لیگ عدالت، جوخه انتحار، آکوامن و… به وسیله برادران وارنر توزیع می‌شود. فیلمنامه را مت ریوز همراه با متسون تاملین نوشته و رابرت پتینسون  جوان نقش میلیاردر گاتهام، بروس وین و بتمن را در آن بازی می‌کند. این فیلم در تاریخ 1 اکتبر 2021 اکران میشود.

فیلم خارجی جوخه انتحار 2، این فیلم دنباله مستقلی از فیلم قبلی خود است، The Suicide Squad 2021 یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس تیم ابر قهرمانان توسط کمپانی DC ساخته شده است. و توزیع توسط کمپانی برادران وارنر بر عهد گرفته شده است ، این فیلم قرار است یک راه اندازی مجدد نرم و دنباله مستقل برای جوخه انتحار و دهمین فیلم در دنیای DC باشد. این فیلم در 6 اگوست 2021 اکران خواهد شد.

فیلم خارجی اترنالز 2021، این فیلم ابرقهرمانی که نام انگلیسی آن میباشد در مورد ، نژادی از موجودات جاودانه است که بر روی زمین زندگی می کنند و تاریخ و تمدن های آن را شکل می دهند. فیلم سینمایی حماسه جاویدان 2021 در 12 فوریه این سال عرضه خواهد شد.

در ادامه این مقاله به معرفی فیلم های بیشتری که در سال 2021 منتشر خواهند شد میپردازیم، همچنین شایان ذکر است که این مقاله از سوی کارشناسان تولید محتوای سایت هکس دانلود تدوین و گردآوری شده است، جهت دانلود فیلم خارجی جدید موردنظر خود میتوانید به رسانه اینترنتی هکس دانلود به نشانی hexdownload.co مراجعه کنید.

فیلم خارجی کینگزمن 3 2021، این فیلم با نام انگلیسی The King's Man 2021 به کارگردانی متیو وان در سالهای اولیه قرن بیستم ، آژانس Kingsman تشکیل شده است تا در برابر افرادی که قصد جنگ برای نابودی میلیونها نفر را دارد بایستد. این فیلم در تاریخ 26 فوریه 2021 روی پرده سینماهای جهان اکران خواهد شد.

فیلم خارجی سریع و خشن 9، این فیلم سینمایی که با نام F9 2021 مشهور است، قرار است بزودی روانه سینماهای جهان شود. در این فیلم سایفر از جاکوب ، برادر کوچک Dom برای گرفتن انتقام از Dom و تیمش کمک می گیرد. این فیلم قرار است در 2 آپریل 2021 اکران شود

فیلم خارجی دنیای ژوراسیک: قلمرو، با نام انگلیسی Jurassic World: Dominion 2021 برای سال 2021 آماده میشود. این فیلم یک فیلم ماجراجویی علمی تخیلی آمریکایی به کارگردانی کالین تروروو است که فیلمنامه را با همکاری امیلی کارمایکل ، براساس داستانی از Trevorrow و شریک نویسندگی او ، درک کانولی ، نوشت. این فیلم در تاریخ 11 ژوئن 2021 در سینماها اکران خواهد شد.

فیلم خارجی گودزیلا در برابر کونگ 2021، که با نام  Godzilla vs. Kong 2021 یک فیلم هیولایی آمریکایی به کارگردانی آدام وینگارد است. دنباله فیلم قبلی از سری کونگ میباشد، این چهارمین فیلم از کمپانی مانسترورس میباشد، همچنین سی و ششمین فیلم در مجموعه فیلم های گودزیلا ، دوازدهمین فیلم در فیلم کینگ کونگ و چهارمین فیلم گودزیلا است که به طور کامل توسط یک استودیوی هالیوود تولید شده است. ، برایان تیری هنری ، اجون اوگوری ، ایزا گونزالس ، جسیکا هنویک ، جولیان دنیسون ، کایل چندلر و دمیان بیشیر از بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در تاریخ 21 می 2021 اکران خواهد شد.

فیلم خارجی ونوم: بگذارید کارنیج بیاید، با نام انگلیسی Venom: Let There Be Carnage 2021 اماده اکران در سال 2021 میشود. فیلم ونوم 2 یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت Venom  توسط کمیک مارول ساخته شده است و توسط کلمبیا پیکچرز با همکاری مارول تولید شده است. از بازیگران این فیلم میتوان به تام هاردی در نقش ادی براک (ونوم)، وودی هارلسون در نقش کلیتوس کارنیج، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ اشاره کرد. این فیلم برای تاریخ 25 ژوئن 2021 (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

فیلم خارجی احظار 3، The Conjuring: The Devil Made Me Do It 2021 شیطان مرا مجبور به انجام این کار کرد، از نام این فیلم میتوان گفت که این فیلم داستان هایی پیرامون "محققان ماوراالطبیعه اد و لورین وارن تلاش می کنند تا حقیقت ادعای قاتل را برای داشتن اهریمن کشف کنند" جلوه نمایی خواهد کرد. این فیلم که دنباله کالکشن احضار اتفاق می‌افتد قرار است در 4 ژوئن 2021 اکران شود.

فیلم خارجی شرلوک هلمز 3، با نام رسمی Sherlock Holmes 3 2021 میباشد که فیلمی در ژانر اکشن، ماجراجویی و معمایی، ماجراهای بیشتر کارآگاه شرلوک هولمز و دکتر جان واتسون را بازگو میکند. این فیلم نیز قرار است در تاریخ 22 دسامبر 2021 اکران شود.

این مقاله توسط تیم هکس دانلود ترجمه و ارائه شده است و سعیمان بر این بود که با نام مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 آشنا شوید، جهت دانلود بهترین فیلم های سال 2021 میتوانید از سایت هکس دانلود استفاده کنید. اگر فیلم های دیگری را میشناسید که قرار است در این سال اکران شود، خوشحال میشویم در بخش نظرات زیر همین پست آنرا بنویسید. اگر میخواهید بدانید چه فیلم هایی در سال 2021 منتشر میشود میتوانید از این قسمت در سایت IMDb تاریخ دقیق اکران آنرا مشاهده کنید.

منبع: الف

کلیدواژه: فیلم در تاریخ اکران خواهد شد فیلم های سال نام انگلیسی فیلم خارجی اکران شود یک فیلم سال 2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علائم شایع بیماری‌های کبدی را بشناسید

آفتاب‌‌نیوز :

انواع مختلفی از بیماری‌های کبدی از جمله هپاتیت، بیماری کبد چرب، سرطان کبد، فیبروز، سیروز و نارسایی کبدی وجود دارد که هر کدام باعث بروز علائم خاصی می‌شوند؛ در صورت بروز این علائم هشداردهنده، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

کبد یکی از مهم‌ترین اعضای بدن انسان است که به متابولیسم غذا، ذخیره انرژی و حذف سموم کمک می‌کند. انواع مختلفی از بیماری‌های کبدی از جمله هپاتیت، بیماری کبد چرب، سرطان کبد، فیبروز، سیروز و نارسایی کبدی وجود دارد. هر یک از این بیماری‌ها، مجموعه علائم منحصر به فرد خود را دارد. در حالی که هر نوع بیماری کبد علائم را کمی متفاوت نشان می‌دهد، همه انواع بیماری‌های کبدی ممکن است علائم مشترکی نیز داشته باشند.

علائم هپاتیت چیست؟

هپاتیت نوعی التهاب کبد است که در نهایت می‌تواند به کبد آسیب برساند و بر عملکرد طبیعی آن تأثیر بگذارد. هپاتیت معمولاً پس از آلوده شدن شما به ویروس‌های هپاتیت A، B، C، D یا E رخ می‌دهد. در برخی موارد، هپاتیت همچنین می‌تواند به دلیل نوشیدن الکل زیاد یا زمانی که سیستم ایمنی بدن شما به اشتباه به خود حمله می‌کند رخ دهد.

اگر دچار هپاتیت شوید، ممکن است علائم زیر را تجربه کنید:

تب
از دست دادن اشتها
حالت تهوع
ادرار تیره
درد مفاصل
خستگی
مدفوع سفالی رنگ
یرقان یا زرد شدن چشم و پوست
علائم فیبروز کبدی

فیبروز یک بیماری کبدی است که باعث ضخیم شدن بافت کبد می‌شود. این وضعیت معمولاً به دلیل التهاب مداوم (مداوم) کبد ایجاد می‌شود که در نهایت منجر به ساخت کلاژن و سایر پروتئین‌ها در کبد می‌شود.

درنتیجه، کبد شما شروع به تشکیل بافتی می‌کند که مضر است زیرا می‌تواند جریان خون را در کبد مسدود یا محدود کند و سلول‌های سالم کبد را از بین ببرد.

هنگامی که فیبروز خفیف یا متوسط باشد، ممکن است هیچ علامتی ایجاد نکند. با این حال، اگر وضعیت نامساعد کبد پیشرفت کند، احتمالاً به سیروز مبتلا خواهید شد؛ یک نوع شدیدتر از بیماری کبدی که علائم ایجاد می کند.

علائم سیروز کبدی

سیروز وضعیتی است که زمانی رخ می‌دهد که بافت ناسالم جایگزین بافت سالم کبد شود و منجر به انسداد جریان خون از طریق کبد شما شود. اگر سیروز را تجربه کنید، ممکن است دچار علائم زیر شوید:

خارش پوست
خستگی
حالت تهوع
از دست دادن اشتها
درد در سمت راست بالای شکم
گرفتگی و ضعف عضلانی
کاهش وزن ناخواسته
اگر وضعیت شما بدتر شود، ممکن است علائم جدی تری را نیز تجربه کنید، مانند:

تورم در مچ پا، پایین پا یا ساق پا
خونریزی داخلی به دلیل ترکیدن وریدهای بزرگ در کبد
آسیت یا تجمع مایع در شکم
ادرار تیره
کبودی یا خونریزی
زردی
سردرگمی و از دست دادن حافظه
علائم بیماری کبد چرب

بیماری کبد چرب وضعیتی است که در آن چربی اضافی در کبد تجمع می‌یابد. تجمع چربی می‌تواند به دلیل بیماری کبد چرب غیرالکلی یا بیماری کبد چرب الکلی باشد. بیماری کبد چرب غیرالکلی می‌تواند به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت نوع ۲، چاقی یا فشار خون بالا ایجاد شود. بیماری کبد چرب الکلی در صورت مصرف الکل رخ می‌دهد.

هر دو نوع بیماری کبد چرب عمدتاً بیماری‌های خاموشی هستند که علائم کمی ایجاد می‌کنند. اگر علائم بیماری کبد چرب را بروز دهید، احتمالاً درد شکم در سمت راست یا خستگی را تجربه خواهید کرد. مانند فیبروز، بیماری کبد چرب نیز می‌تواند بدتر شود و باعث سیروز شود. اگر وضعیت شما پیشرفت کند، ممکن است که بعداً علائم سیروز را نیز تجربه کنید.

به‌وسیله سونوگرافی می‌توان کبد چرب غیرالکلی را تشخیص داد؛ همچنین در این بیماری میزان آنزیم‌های کبدی افزایش می‌یابد که می‌توان با آزمایش خون آن را تشخیص داد.

کبد چرب عمدتاً علامت خاصی ندارد و به‌صورت اتفاقی در آزمایشات دوره‌ای یا سونوگرافی تشخیص داده می‌شود، با وجود این در صورت پیشرفت بیماری، ممکن است علائمی همچون احساس ضعف و خستگی، کاهش وزن، کاهش اشتها، تهوع، درد در سمت راست بدن بالای شکم و بزرگ شدن کبد بروز یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • ببینید | سلطان گل به خودی را بشناسید؛ باورتان می‌شود انقدر سریع؟
  • انواع چای و خواص آن را بشناسید (فیلم)
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • سامانه‌های پدتفندی ایران برای مقابله با حمله اسرائیل را بشناسید | تصویر
  • علائم شایع بیماری‌های کبدی را بشناسید
  • تیم منتخب فصل فوتبال زنان ایران را بشناسید
  • خواص عجیب این نوع چای برای بدن را بشناسید