Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه رادیویی جوان به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس کاروان رادیویی «خانه دوست کجاست؟» را راه‌اندازی کرده است.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کاروان رادیویی «سپهبد‌های اخلاص» به همّت رادیو جوان و با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در قالب ویژه برنامه «خانه دوست کجاست؟» و با هدف زیارت گلزار شهدای شهر‌های ایران، حرکت خود را از روز گذشته اول مهر آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجتبی حسنی تهیه‌کننده ویژه برنامه دفاع مقدس رادیو جوان، که هدایت این کاروان را بر عهده دارد درباره این اتفاق تازه که برای شنوندگان این ایستگاه رادیویی تدارک دیده‌اند، گفت: «خانه دوست کجاست؟» برنامه‌ای مجله‌ای است که در استودیوی متحرک رادیو جوان به صورت زنده هرشب ساعت ۱۹:۳۰ به روی آنتن می‌رود و رویکرد آن تمرکز بر حضور و زیارت هفت گلزار شهدا و در هفت شهر است.

وی ادامه داد: رادیو جوان حرکت خود را از باغ موزه دفاع مقدس تهران و سپس بهشت زهرا آغاز می‌کند و به ترتیب از روز سه‌شنبه اول مهرماه به سوی گلزار‌های شهدای شهر‌های قم، نجف آباد، اصفهان و شیراز حرکت کرده و در پایان به گلزار شهدای شهر کرمان می‌رسد.

تهیه‌کننده «خانه دوست کجاست؟!» رویکرد برنامه را حرکت در مسیر شهدا دانست و گفت: کاروان رادیویی «سپهبد‌های اخلاص» با عبور از شهر‌ها به ترتیب با توقف در کنار حرم‌های شهید چمران، شهید صیاد شیرازی، شهید احمدی روشن، شهید زین‌الدین، شهید زجاجی، شهید حججی، شهید خرازی، شهید منتظرالمهدی به روی آنتن می‌رود. در پایان به شهر کرمان می‌رسیم که زیارت آرامگاه مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی، حضور در کنار شنوندگان جوان رادیو و بستن عهدنامه جوانان ایران با شهدای کشور در کنار حرم سردار رشید اسلام هدف اصلی این برنامه است.

حسنی با اشاره به بخش‌های مختلف برنامه ادامه داد: در هر توقف قرار شده به معرفی و تجلیل از شهدای شاخص هشت سال دفاع مقدس و همین طور شهدای مدافع حرم در قالب مستند تولیدی و همین طور زنده پرداخته شود. همچنین یک برنامک (آیتم) تولیدی در مورد معرفی و پرداختن به هفت شهید نوجوان و جوان نخبه و مطرح دفاع مقدس به نمایندگی از تمام شهدای جوان ایران طراحی کرده‌ایم. گفتگوی زنده با فرزندان نوجوان و جوان شهدای دفاع مقدس، گفتگوی زنده با راویان و فرماندهان دفاع مقدس از دیگر بخش‌های این برنامه است.

وی در خصوص تجربه‌اش در تولید برنامه‌های میدانی و تعاملی نیز عنوان کرد: در سال جدید که اماکن متبرکه و مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعطیل است و بسیاری از مردم نمی‌توانند به مشهد مقدس سفر کنند، ما با همراهی مدیر شبکه رادیویی جوان تصمیم گرفتیم با هماهنگی‌های صورت گرفته با آستان قدس هر هفته، چهارشنبه‌ها به این شهر سفر کنیم تا برنامه «با تو حالم خوبه» را از حرم امام رضا (ع) تقدیم شنوندگان کنیم که خوشبختانه با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شده است. منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رادیو جوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شهید سلیمانی هفته دفاع مقدس خانه دوست کجاست رادیو جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی به مناسبت شهادت بهروز واحدی دانشجوی رزمنده و مدافع حرم پیامی صادر کرد.

در پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی آمده است: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا، شهادت افتخارآمیز شهید والامقام، بهروز واحدی را در جبهه‌های دفاع از حریم آل‌الله به محضر فرمانده معظم کل قوا، ملت عزیز ایران، جامعه دانشگاهی آزاد اسلامی و خانواده گرامی ایشان و همرزمان مجاهدش تبریک و تسلیت می‌گویم.

در پیام رنجبران اضافه شده است: شهید روح تاریخ و گواه انسانیت بوده و اجر شهیدان نسل سوم و چهارم انقلاب بیش از شهدای دفاع مقدس است چون آنها بر جنگ نرم و عقیدتی دشمن نیز فائق آمدند.

در این پیام مطرح شده است: شهدای مدافع حرم از عقیده، ایمان و منافع ملی وطن دفاع می‌کنند و خون این شهدا گواهی است بر این حقیقت که رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار به‌زودی به نقطه پایانی و افول نزدیک خواهند شد.

در این پیام عنوان شده است: بی‌گمان عزت و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل همین جانفشانی، ایثار، جهاد و شهادت است و نام این عزیزان بر تارک تاریخ خواهد درخشید. در پایان اجر الهی و علو درجات در محضر ایزد متعال و همنشینی با سالار شهیدان را برای آن شهید گرانقدر مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی