Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با حضور مسئول امور فرهنگی این دانشگاه به نام سردار شهید سلیمانی مزیّن و رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سراوان، سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در هفته دفاع مقدس به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزیّن و رونمایی شد.

مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در این مراسم گفت: در راستای بزرگداشت یاد و نام شهدا، توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و الگوبرداری نسل جوان از شهید حاج قاسم سلیمانی سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان به نام این سردار شهید مزین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی عودی جعفری افزود: شهید سلیمانی بزرگ‌مردی است که عمر پربرکت خود را در خدمت به مردم، امنیت کشور و جهاد در راه خدا گذراند و به عهد و پیمانی که با خدا بست وفا کرد و به خیل یاران شهیدش پیوست.

وی توضیح داد: استکبار جهانی فکر می‌کند با ترور سردار سلیمانی تفکر این شهید تمام می‌شود، اما غافل از اینکه وقتی طرف مقابل خداست، نتیجه برعکس می‌شود.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: استکبار جهانی استان سیستان و بلوچستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است

به گزارش خبرنگار خبرگزای علم و فناوری آنا، رضا قاسمی، مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار برگزار شد با اشاره به ایجاد و تشکیل ستاد سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی اظهار کرد: سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف توسعه همه جانبه و پیشرفت جامعه به‌عنوان مسیر جامع برای مجموعه عظیم این دانشگاه طراحی و تدوین شده است.

وی افزود: برای دستیابی به نتایج مناسب راه‌کنش‌ها و اقدامات سند تحول و تعالی دانشگاه، باید پروژه‌های مصوب مربوطه در شورای استانی مبنای ارزیابی باشد. این سند سکوی جهش از دانایی به توانایی است که در بستر دانشگاه به منصه ظهور خواهد رسید، برای گام برداشتن در راستای اهداف و فعالیت‌های این سند باید به صورت پروژه‌های عملیاتی مبتنی بر آمایش منطقه و مبانی اصولی تدوین، طراحی و عملیاتی شود.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان نقش دانشگاه‌ها در توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه‌ای، الزام موفقیت در این عرصه را آمایش منطقه‌ای دانست و عنوان کرد: سند تحول و تعالی با ارزیابی تخصصی سه حوزه شورای گسترش و آمایش، مرکز نظارت و ارزیابی و حوزه برنامه و بودجه دانشگاه با ارزیابی تدوین و ارائه و به‌عنوان مسیر توسعه مطرح شد.

لزوم ارائه برنامه‌ با نتایج تحولی توسط نخبگان دانشگاه

معاون طرح و برنامه مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: توقع از منابع انسانی فرهیخته و نخبگانی در دانشگاه ارائه برنامه‌هایی است که نتایج تحولی به همراه داشته باشد.

علیرضا طوسی با تأکید بر ارائه راهکار و برنامه بر اساس طرح و برنامه، اضافه کرد: با این دستور کار مسیر دستیابی به اهداف متعالی دانشگاه در عرصه توسعه و پیشرفت کشور هموار خواهد بود. اقداماتی که از سوی واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌پذیرد باید با نگاه تحولی باشد. برای اولویت‌بندی پروژه‌های دانشگاهی باید علاوه بر کلان و خرد بودن آن به تحول آفرین بودن و راهبردی بودن آن توجه ویژه داشته باشیم.

تحرک‌بخشی واحد‌ها و مراکز دانشگاهی با اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه

مدیرکل برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی نیز یکی از نتایج سند تحول و تعالی دانشگاه را تحرک‌بخشی واحد‌ها و مراکز دانشگاهی دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت‌ها در واحد‌ها و مراکز دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان دارای ویژگی‌های ویژه و متنوع است، استفاده از این قابلیت می‌تواند برای توسعه و پیشرفت یک فرصت و مجال ایده‌آل باشد.

محسن امینی ادامه داد: برنامه‌های زیرمجموعه بستر سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، مبنا و اساس پویایی، تحرک و تحول دانشگاه است و با استفاده از هم‌فکری و هم‌افزایی به منصه ظهور خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دانشگاه به عنوان رکن اصلی تحولات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... بر اساس نوآوری و تولید علم در جوامع است، توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان مجموعه عظیم دانشگاهی با داشتن ظرفیت نخبگانی هیئت علمی و دانشجویان توانمند، بستر مناسب و مطلوب را برای تولید علم در همه حوزه‌ها را داراست.

ارائه طرح و پروژه با استفاده از برنامه‌های استراتژیک

دبیر ستاد سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اشاره به مواجه استان با مشکلات و مسائل جدی در حوزه پژوهش و تحقیقات، بیان کرد: برنامه‌ریزی و ارائه طرح و پروژه باید با بهره‌مندی از برنامه‌های راهبردی و استراتژیک همراه باشد.

علی پالیزبان مطرح کرد: برنامه‌هایی که توسط واحد‌ها و مراکز دانشگاهی در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه طراحی می‌شود باید با نگاه مأموریت‌گرایی و شناسایی ظرفیت و نیاز‌های منطقه باشد. بسترسازی و اجرایی‌سازی برنامه‌های سند تحول و تعالی دانشگاه مستلزم شناسایی و ارزیابی مسائل و مشکلات است. آمایش منطقه‌ای باید به‌عنوان شاخص و مبنا اساسی برای برنامه‌های دانشگاه در دستور کار قرار بگیرد.

راه‌کنش‌های سند تحول و توسعه دانشگاه مسیری برای توسعه هر منطقه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت استان و این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بکر و منحصر به فردی بوده که نیازمند نگاه تخصصی و نخبگانی برای عملیاتی و اثربخش شدن است.

کامبیز نرماشیری افزود: تلاش‌های ارزشمندی در راستای تبیین اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در استان سیستان و بلوچستان انجام پذیرفته و منتج به تحول در برنامه‌ها، طرح‌ها و راهکار‌های واحد‌ها و مراکز دانشگاهی شده است.

وی تبین کرد: راه‌کنش‌های موجود در سند تحول و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی که در نتیجه مطالعات علمی، تحقیقاتی و بررسی شده توسط استادان و نخبگان بوده، ترسیم کننده مسیر عقلایی و منطقی برای توسعه هر منطقه است و دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برای رسیدن به اهداف این برنامه‌ با اهتمام جدی، طراحی و تدوین پروژه‌های کارآمد بر اساس نیاز و ظرفیت استان را در ماه‌های اخیر در دستور کار قرار داده است.

به گزارش آنا، در این جلسه طرح‌ها و پروژه‌های واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با ارائه جزئیات برنامه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی