Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@10:31:45 GMT

(عکس) رونمایی از ستاره ایرانی تیم والیبال الریان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۱۵۷۳

(عکس) رونمایی از ستاره ایرانی تیم والیبال الریان

باشگاه الریان قطر در نشست مطبوعاتی که با حضور مسئولان این باشگاه برگزار شد، به طور رسمی از دو ستاره خود رونمایی کرد.

به این ترتیب فرهاد قائمی، دریافت کننده تیم ملی ایران و آنتونین روزیر، پشت خط زن سابق تیم ملی والیبال فرانسه برای فصل جدید رقابت‌های لیگ والیبال قطر در ترکیب تیم الریان قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الریان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قطر است و در سال ۲۰۱۹ در مسابقات باشگاه‌های آسیا در تایوان بعد از شهرداری ورامین و پاناسونیک ژاپن به مقام سوم رسید. این تیم همان سال به دلیل بدهکاری ورامین به بازیکنان خارجی‌اش و عدم تمایل تیم پاناسونیک برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به عنوان نماینده آسیا در این مسابقات حضور پیدا کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرهاد قائمی والیبال الریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد

با برگزاری رقابت فینال علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان سوم شد و با کسب مدال برنز مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود.

تیم قایقرانی آبهای آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

علی آقامیرزایی در فینال کایاک 1000 متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره رقابت کرد و با زمان 3:50.282 دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

با توجه به کسب سهمیه قایق دونفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی اولیت سهمیه با قایق گروهی است و به همین دلیل سهمیه قایق تکنفره قزاقستان که دوم شده بود به نفر سوم تعلق میگیرد.

با برگزاری این رقابت کار نمایدگان آبهای‌آرام ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک با کسب دو سهمیه به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قایق دونفره
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد
  • صعود ۲ قایقران ایرانی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا