Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی به مراسم افتتاح مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از صحنه‌های زیبای جانفشانی و گذشت و ایثار ملت ایران و شهادت طلبی و عزم راسخ جوانان این مرز و بوم برای دفاع از کشور و هویت دینی ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام تاکید شده است: حال بعد از گذشت سه دهه از دفاع مقدس لازم است یاد و خاطره آن شهدای والامقام و ایثارگران عزیز و گرامی داشته شود.

در پیام این مرجع تقلید خاطرنشان شده است: شهر قم که از ابتدا خاستگاه انقلاب و ایثارگری ملت ایران به رهبری امام راحل رضوان الله تعالی علیه بوده است باید بیش از همیشه نسبت به احیای آثار انقلاب و شهدا و دفاع مقدس اهتمام ورزد.

در پایان این پیام تاکید شده است: لازم است از همه دست اندرکاران و عزیزانی که در این راه تلاش می‌کنند و اقدام به راه‌اندازی موزه دفاع مقدس نموده اند تشکر کرده و توصیه می‌کنم با بیانی شیوا و استفاده از هنر‌های صوتی رسانه‌ای پیام شهدا و ایثارگران را به گوش ملت خصوصا جوانان برسانند و با تربیت جوانان مخلص و بصیر خواب استکبار را برای چپاول سرمایه‌های ملی و منطقه‌ای بی تعبیر بگذارند امید است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس انقلاب اسلامی جوانان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با شب میلاد دومین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مراسم ضیافت افطاری و اکرام ایتام در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم، حاضرین مهمان سفره اطعام کریمانه امام حسن مجتبی (ع) بودند و شب میلاد آن امام همام را جشن گرفتند.

اجرای برنامه‌هایی چون اجرای تئاتر و مداحی، سخنرانی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بودند.

کد خبر 6062711 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • رهبر انقلاب: تاثیر رسانه‌ها در عقب راندن دشمن بیش از موشک و پهپاد است / پیام‌های تمدنی ایرانی‌ها می‌تواند با شعر منتقل شود