Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال برای صعود به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل الاهلی عربستان به پیروزی برسد.

استقلال عصر امروز در هفته پایانی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الاهلی عربستان برود تا تکلیف دومین تیم صعود کننده از این گروه به مرحله حذفی مسابقات مشخص شود.

به گزارش طرفداری، صعود تیم الاهلی به مرحله بعدی مسابقات قطعی است و استقلال برای صعود باید حتما در این بازی برنده شود، در غیر این صورت الشرطه عراق به مرحله بعدی صعود می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم الاهلی که این بازی برایش بیشتر جنبه تشریفاتی دارد باید مهره های خود را برای مرحله بعدی مسابقات حفظ کند و این قضیه می تواند این تیم را دست به عصاتر کند و ریسک مصدومیت و محرومیت احتمالی بازیکنانش برای گرفتن امتیاز در این دیدار را به جان نخرد. ولادان میلوویچ سرمربی تیم عربستانی در نشست خبری پیش از بازی به این نکته اشاره کرد و گفت:

فردا مقابل استقلال بازی مهمی مثل بقیه بازی ها داریم. چندین بازیکن دو اخطاره داریم به همین خاطر باید در بازی فردا مقابل استقلال از بازیکنان دیگرمان (ذخیره) استفاده کنیم و روی بازیکنان اصلی خود ریسک نمی کنیم.

با توجه به این صحبت ها و ادعای نشریه الاقتصاد عربستان، الاهلی امروز بازیکنان تاثیرگذار خود همچون عمر السوما را بازی نمی دهد. استقلال باید در این بازی از چنین فرصتی استفاده و صعود خود را قطعی کند.

بیشتر بخوانید:

پیش بازی استقلال ایران - الاهلی عربستان؛ نود دقیقه سرنوشت ساز پیش روی پسران آبی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال افغانستان که برای نخستین بار تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه کرده و مجید مرتضایی را به‌عنوان سرمربی ایرانی بالای سر خود داشت، با کامبک شگفت انگیز در بازی امروز مقابل بحرین توانست در جایگاه دوم جدول گروه D قرار بگیرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

شاگردان مجید مرتضایی که جام ملت‌های آسیا را با شکست 3 بر یک مقابل ایران آغاز کردند و در دومین دیدار برابر کویت به تساوی رسیدند، در نیمه اول بازی امروز برابر بحرین ناامید شدند و با باخت 2 بر یک به رختکن رفتند.

فوتسالیست‌های افغانستان در نیمه دوم کاملا متفاوت کار کردند و توانستند با نمایش استثنایی و زدن دو گل مقابل بحرین، توانستند برتری خود را تا لحظات پایانی حفظ کنند و به پیروز 3 بر 2 برسند و از مرحله گروهی صعود کنند.

شاگردان مرتضایی توانستند با کسب 4 امتیاز و تفاضل گل منفی یک، در مقایسه با کویت که مثل آنها 4 امتیاز کسب کرده ولی تفاضل گل منفی 3 داشت، در رده دوم جدول گروه D قرار بگیرند و حریف تیم ملی فوتسال تاجیکستان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شوند.

تیم ملی فوتسال افغانستان البته می‌تواند در بازی بعدی هم شگفتی‌سازی کند و با عبور از سد تاجیکستان و رسیدن به مرحله نیمه نهایی، جواز حضور در جام جهانی را هم بگیرد.

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد