Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@07:54:40 GMT

گرداب مشکلات نفت‌مسجدسلیمان عمیق و عمیق‌تر ...

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۱۶۵۸

گرداب مشکلات نفت‌مسجدسلیمان عمیق و عمیق‌تر ...

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از این‌که متوجه شد حجم مشکلات موجود در این باشگاه وسیع‌تر از تصوراتش است، استعفا داد تا همراه با نفتی‌ها در گرداب مشکلات غرق نشود.

۱۷ شهریورماه مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان در تهران با مجتبی حسینی برای هدایت این تیم در لیگ بیستم به توافق رسیدند اما این مربی که فکر نمی‌کرد مشکلات نفت آن‌قدر زیاد باشد که نتواند در مسجدسلیمان کار کند، شب گذشته (یکم مهرماه) عطای سرمربیگری نفت را به لقایش بخشید و رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، حسینی در بخشی از متن استعفای خود که در یکی از سایت‌های ورزشی منتشر شده، آورده است: "وقتی پیشنهاد نفت را قبول کردم امید داشتم با توجه به وعده‌ها و امیدواری‌ها بتوانیم در کنار هم یک فصل باشکوه و موفق را پشت سر بگذاریم. تصوری که داشتم این بود که موانع و مشکلات طبق وعده‌ها برطرف و کنار زده خواهد شد اما طی مدت اخیر هیچ تلاشی برای این موضوع ندیدم."

همان وعده‌هایی حسینی را مجبور به استعفا کرد که از فصل گذشته تاکنون تمام هواداران چشم انتظار تحقق آن‌ها از سوی مسئولان هستند و شاید باید همچنان نیز منتظر بمانند زیرا گویا هنوز همتی در رفع این مشکلات کهنه به وجود نیامده است و اکنون نیز به نظر می‌رسد باشگاه نفت مسجدسلیمان اصلا در شرایط خوبی قرار ندارد.

هر چند مسئولان باشگاه اکنون در تلاش هستند که حسینی را برگردانند اما طبق آن‌چه شنیده می‌شود، حسینی بی‌خیال کار در نفت شده است. نکته دیگر پایانِ این همکاری، بلاتکلیفی بازیکنانی است که تحت نظر حسینی جذب شده‌اند و مشخص نیست با آمدن سرمربی جدید، تکلیف این نفرات چه خواهد شد. شاید هم تراژدی فصل قبل تکرار شود؛ در لیگ نوزدهم باشگاه با بازیکنان زیادی قرارداد منعقد کرد ولی با آمدن تارتار، او یکی‌یکی آن‌ها را رد کرد و در نهایت نیز شکایت بسیاری از همین بازیکنان که خواهان مطالبات‌شان هستند، اکنون روی میز فدراسیون است.

از همین آشفتگی در باشگاه نفت مسجدسلیمان مشخص است که هواداران و مسئولان باشگاه باید از الان کمربندهای خود را برای عبور از یک فصل سخت و پر فراز و نشیب، محکم ببندند. فصلی که برخی از کارشناسان با ابراز نگرانی می‌گویند شاید نفت روی آرامش را نبیند.

گرداب مشکلات نفت‌مسجدسلیمان هر روز عمیق‌تر از روز قبل می‌شود و شاید همچنان رد پای حمایت نکردن درست و حسابی وزارت نفت و بی‌توجهی به تیم‌های نفتی خوزستان مطرح باشد. بی‌توجهی‌ای که باعث شده از اکنون عاقبت خوبی در انتظار این دو تیم در فصل بیستم نباشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام آزادگان / برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان

آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول (لیگ آزادگان) با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد.

بر این اساس، دریا بابل به مصاف شاهین بندر عامری رفت و دو بر صفر به برتری دست یافت. در دقایق ۲۰ و ۹۰، میلاد جهانی دروازه تیم شاهین بندر عامری را باز کرد. دریا بابل با این پیروزی، ۲۲ امتیازی شد و در رده پانزدهم قرار گرفت.

در دیگر دیدار، نفت مسجدسلیمان به مصاف مس شهر بابک رفت به برتری دو بر صفر رسید. در این دیدار علی جراح و سجاد عبدویی برای نفت مسجدسلیمان گل زدند. نفت مسجد سلیمان با این برد ۵۳ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد.

برنامه دیدار‌های فردا لیگ آزادگان به شرح زیر است:

خوشه طلایی - استقلال آبی پوش ملاثانی

مس سونگون - پارس جنوبی جم

داماش گیلان - چادرملو اردکان

سایپا - خیبر خرم آباد

مس کرمان - شهرداری آستارا

نفت و گاز گچساران - شهر راز شیراز

فجر سپاسی - آریو اسلامشهر

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • چطور درست نفس بکشیم؟
  • جام آزادگان / برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • رئیس‌جمهور عراق: جنگ تنها مشکلات را عمیق‌تر می‌کند
  • حمایت از تولید در کنار حفظ محیط زیست در استان الزامی است
  • کهکشان گرداب را رصد کنید
  • حضور گردشگران در طبیعت زیبای گرداب بن+فیلم
  • طبیعت زیبای گرداب بن در چهارمحال و بختیاری
  • وحدت در کلام و رفتار مسئولان، رمز حل مشکلات استان است
  • تأکید امام جمعه اصفهان بر همبستگی مسئولان نهادهای مختلف با محوریت استانداری
  • رفع مشکلات نیازمند اتحاد و همبستگی مسئولان دستگاه‌ها