Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین قدیمی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: مصرف انرژی برق مشترکان شرکت توزیع برق استان اردبیل در ۶ ماهه اول سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶.۵ درصد رشد داشته است.

او اظهار داشت: بیشترین درصد رشد مصرف انرژی در تعرفه های، بخش کشاورزی ۱۵ درصد و در بخش صنعت و تولید ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد بوده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار امیدواری کرد: این درصد رشد برق استان نوید بخش افزایش مصرف انرژی برق در بخش‌های مولد و تولیدی استان اردبیل می‌باشد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف برق مشترکان برق بخش کشاورزی صنعت برق استان اردبیل مصرف انرژی برق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبض سنگین برق در پی استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل

سخنگوی صنعت برق با بیان این که ۸۰ درصد مشترکان کشور در اقلیم عادی و معتدل قرار دارند، گفت: این عده از مشترکان اگر از کولر آبی استفاده کنند، قطعاً از رفاه لازم در دوره گرم تابستان برخوردار شده و هزینه برق کمتری نیز پرداخت خواهند کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر اظهار داشت: اگر مشترکان هنگام خرید وسایل برقی به برچسب انرژی آن توجه کنند، هزینه برق مصرفی‌شان به مراتب کمتر خواهد شد.

وی افزود: 80 درصد مشترکان کشور در اقلیم عادی و معتدل قرار دارند که این عده از مشترکان اگر از کولر آبی استفاده کنند، قطعاً از رفاه لازم در دوره گرم تابستان برخوردار شده و هزینه برق کمتری نیز پرداخت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه "استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل، قبض برق را سنگین می کند"، گفت: استفاده از کولر گازی، این گروه از مشترکان را در الگوی تعریف شده برای آن مناطق قرار می دهد، که مصرف برق 75 درصد مردم کمتر از این الگوست و به تبع آن، جزو پرمصرف‌ها محسوب شد‌ه که اگر به فکر رعایت الگوی مصرف خود نباشند ناچار به پرداخت قبض‌های سنگین برق هستند.

وی ادامه داد: بخشی از پرمصرفی برق به انتخاب تجهیزات برقی باز می‌گردد به طوری که اگر برچسب انرژی هرچه رده بالاتری نظیر A و A+ و A++ و A+++ داشته باشد، مصرف آن وسیله برقی به مراتب کمتر بوده و سهم هزینه برق در سبد خانوار نیز به طور محسوسی کاهش می یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • رصدخانه شبکه برق و انرژی تهران به هوش مصنوعی مجهز می‌شود
  • افزایش ۲۱.۵ درصدی تولید انرژی در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا
  • قبض سنگین برق برای مصرف‌کنندگان کولر گازی
  • قبض سنگین برق در پی استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • نخستین معامله شرکت‌های توزیع نیروی برق در بورس انرژی انجام شد
  • میزان تبادل برق در بورس انرژی به ۶۰ درصد می‌رسد
  • مصرف کود‌های یارانه‌ای در قم افزایش می‌یابد
  • افزایش ۲۳ درصدی صادرات گاز روسیه به اروپا