Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب کلیات طرح جهش تولید و تامین مسکن این طرح را برای بررسی بیشتر و کسب نظر از دو کمیسیون اقتصادی و برنامه،بودجه و محاسبات به کمیسیون عمران ارجاع دادند. خبرگزاری میزان - نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح جهش تولید و تامین مسکن موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نمایندگان با ۱۶۲ رای موافق، ۳۹ رای مخالف و دو رای ممتنع از مجموع ۲۱۳ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی به کلیات آن رای مثبت دادند.

بعد از تصویب کلیات طرح، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: با توجه به ملاحظات دولت و گزارش مرکز پژوهش‌ها و موافقت رییس کمیسیون عمران از نماینده‌ها می‌خواهم که درباره‌ی ارجاع این طرح به کمیسیون عمران جهت بررسی بیشتر اعلام نظر کنند.

در ادامه نمایندگان با ۱۵۵ رای موافق، ۴۲ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۱۳ نماینده حاضر موافقت کردند که این طرح برای بررسی بیشتر به کمیسیون عمران ارجاع شود.

انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی کمیسیون عمران کلیات طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است

به گزارش جماران؛ موسی غضنفر آبادی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره پاسخ ایران به اقدامات اخیر  رژیم صهیونیستی گفت: حمله دلاور مردان بسیار ظریف و دقیق بود.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آن‌ها خودشان می‌دانند ایران چه عملیات پیچیده و دقیقی را انجام داده است.

وی درباره واکنش احتمالی اسرائیل، بیان کرد: بعید می‌دانم بخواهند اقدامی انجام دهند، اگر بخواهند اقدامی انجام دهند حتما عملیات و اقدام شدید‌تر خواهد بود.

غضنفرآبادی تاکید کرد: همانطور که ما یک عملیات متقابلی داشتیم، بازهم مجددا بخواهند با عملیاتی خاک ما را مورد هدف قرار دهند بازهم عملیات متقابلانه خواهیم داشت.

غضنفرآبادی درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: ایرادات لایحه عفاف و حجاب را برطرف کردیم ان‌شاءالله ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌خواهد کند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی در پاسخ به این‌که آیا طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است، بیان کرد: بله، جدا است.

دیگر خبرها

  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند