Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی ایران، ابوالفضل باقری فرد گفت: بر اساس تصمیم هیات رییسه، این تخفیف شامل تمام دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی به غیر از دانشجویان فوق تخصص می شود. 

باقری فرد با اشاره به جمعیت ۱۰ درصدی دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه، گفت: این تصمیم به دلیل شرایط اقتصادی کشور و به منظور کمک به دانشجویان و خانواده های آنها گرفته شده و پیش از این هم تقسیط شهریه دانشجویانی که شرایط خاص داشتند، انجام می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: آموزش دانشجویان در ترم جاری به صورت ترکیبی یعنی هم حضوری و هم مجازی انجام می شود، اما تلاش شده تا حد امکان آموزش ها مجازی باشند.

آموزش مجازی کمتر از ۲۰ درصد نیست

وی با بیان اینکه در تمام گروه های آموزشی، نشست های تخصصی برای شناسایی دروسی که امکان مجازی شدن دارند، برگزار شده است، افزود: آموزش ها در اکثر رشته ها ۲۰ تا ۵۰ درصد و حتی در برخی از آنها تا ۸۰ درصد مجازی شده است. در واقع آموزش های مجازی در هیچ گروهی کمتر از ۲۰ درصد نیست.

باقری فرد گفت: در چند ماه گذشته تمامی زیرساخت ها برای آموزش مجازی، آزمون مجازی و همچنین آزمون حضوری تقویت شده است. شیوه نامه برای هر یک از این سه حوزه با نظر متخصصان مربوطه، تهیه شده و به زودی در شورای آموزشی دانشگاه تصویب می شود.

وی افزود: با افزایش ظرفیت مرکز آزمون الکترونیک از ۲۵۰ به ۳۵۰ صندلی، برخی آزمون ها که اساتید نیاز به ارزیابی دقیق تری از دانشجویان دارند، به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مرکز برگزار می شوند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اهمیت کیفیت آموزش های مجازی، گفت: تمامی اعضای هیات علمی و کارشناسان آموزش های لازم را دیده اند و در این ترم علاوه بر توجه به کمیت آموزش های مجازی، کیفیت آموزش ها هم پایش می شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای دانشجویان بالینی به عهده معاونان آموزشی بیمارستان ها قرار گرفته، افزود: چون شرایط بیمارستان ها از نظر میزان درگیری با بیماری کرونا متفاوت است، تصمیم گیری در مورد تعداد و نحوه حضور دانشجویان بالینی به معاونان آموزشی همان بیمارستان تفویض شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهریه دانشگاه علوم پزشکی ایران دانشجو آموزش مجازی پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهریه دانشگاه علوم پزشکی ایران دانشجو آموزش مجازی ویروس کرونا شهریه دانشگاه علوم پزشکی ایران دانشجو آموزش مجازی اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی ایران آموزش مجازی آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها

دریافت 17 MB کد خبر 6085715

دیگر خبرها

  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها