Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس و ارائه دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران از ۳۱ شهریورماه در مشهدمقدس آغاز بکار کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس و ارائه دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران و همچنین بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس از 31 شهریورماه در مشهدمقدس آغاز بکار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه امسال البته شرایط ویژه‌ای را نیز تجربه می‌کند و متاثر از شیوع و گسترش ویروس کرونا تلاش شده تا از تمامی بسترهای موجود در فضای مجازی و همچنین رسانه‌های مکتوب برای اطلاع‌رسانی نمایشگاه بهره گرفته شود.

رسانه‌های مختلف نیز با حضور هر روزه خود در این نمایشگاه آخرین اخبار این حوزه را رصد و در اختیار مخاطبان علاقه‌مند خود قرار می‌دهند.

از سوی دیگر یکی از بخش‌های جذاب این نمایشگاه به ویژه برای مخاطبانی که به صورت حضوری از نمایشگاه بازدید می‌کنند بخش‌های مرتبط با ارائه دستاوردهای دفاعی و تجهیزات مرتبط با این حوزه است که علاقه‌مندی مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب کرده است و از سوی دیگر بیانگر اقتدار و استقلال و خودکفایی جمهوری اسلامی در حوزه دستاوردهای دفاعی است.

برای مثال  25 دستگاه جنگ‌افزار سنگین و خودرو زرهی در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس مشهد به نمایش درآمده است که با استقبال بسیار مناسبی از سوی مخاطبان روبرو شده است.

آیت‌الله نوری همدانی: آثار ارزشمند دوران دفاع مقدس در مقابل دیدگان نسل جوان قرار گیردنقش اقشار مختلف در استان مرکزی در دفاع مقدس تبیین می‌شود‌دانشگاه دفاع مقدس ریشه آرامش و اقتدار امروز ایران است

همچنین دستگاه نفربر زرهی، تانک، عراده توپ 122 میلیمتری، سامانه پدافندی، جیپ نظامی به همراه پرتابگرهای نصب شده روی آنها از دیگر تجهیزاتی است که در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

بخش زیادی از این ادوات در زمره توانمندی‌های نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور هستند که به نمایشگاه منتقل شده‌اند.

از سوی دیگر تمامی پروتکل‌های بهداشتی لازم از سوی مسئولان برگزاری نمایشگاه برای بازدیدکنندگان تمهید شده؛ به طور مثال تمام بازدیدکنندگان ملزم هستند که با ماسک وارد نمایشگاه شوند و در هنگام ورود تب سنجی نیز صورت می‌گیرد و از نظر ظرفیت غرفه‌ها نیز شرایط خاصی پیش‌بینی شده تا بازدیدکنندگان با فراغ بال به گشت و گذار در نمایشگاه بپردازند.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستاوردهای دفاعی دستاوردهای دفاع جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

دیگر خبرها

  • مدافع جوان و نمایش بی نقص در وطنی
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر
  • نمایش اقتدار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس
  • نمایش پهپادها و موشک ها در رژه روز ارتش مشهد
  • ببینید | دستاوردهای نظامی ارتش به نمایش درآمد
  • برگزاری مراسم رژه در روز ارتش / تجهیزات دفاعی به نمایش در آمد
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج