Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی آمار مبتلایان به کرونا در میان گروه‌های مختلف سنی را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از جروزالم پست، رژیم صهیونیستی با بیش از 193 هزار مبتلا به کرونا و 3 هزار فوتی در رتبه بیست و چهارم جهان قرار دارد.

این در حالی است که جمعیت این رژیم، اندکی بیش از 9 میلیون نفر است که به نسبت جمعیت، آمار بالایی به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، مقامات بهداشتی اسرائیل، آمار تفکیکی ابتلا به کووید-19 را در میان گروه‌های سنی مختلف منتشر کرده‌اند.

بازه سنی 10 تا 29 سال، بیشترین جمعیت مبتلا را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی کووید 19 کرونا در اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه

طبق گزارش شبکه المنار، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ در غزه، سه هزار و ۲۹۴ نظامی و از آغاز حمله زمینی به این باریکه نیز یک هزار و ۵۸۳ نظامی دیگر زخمی شده اند.

به گفته وی، ۵۱۲ افسر و سرباز نیز از ابتدای جنگ تاکنون دچار جراحات خطرناک شده‌اند و در حال حاضر نیز ۲۵۸ افسر و سرباز مشغول درمان هستند که حال ۲۴ نفر از آنها وخیم است.

این آمار‌های ارتش در حالی است که اصولا رژیم صهیونیستی در همه نبرد‌ها از دادن آمار واقعی خودداری می‌کند و احتمال اینکه ارقام واقعی در زمینه شمار مجروحان نیز بسیار بالاتر از آمار اعلامی کنونی باشد، بسیار بالاست.

پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • موشن‌گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • آمار‌های هولناک از توحش رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز تجاوز به غزه
  • فیلم/ ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • موشن گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه به روایت آمار
  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در غزه به روایت آمار
  • اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه
  • افزایش آمار شهدای نوار غزه به ۳۴۱۵۱ نفر
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی