Web Analytics Made Easy - Statcounter

​حسینی گفت: مهارت آموزی به یک فرهنگ عمومی در کشور ما تبدیل نشده است و لذا مسئولان باید در این مسیر گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید موسی حسینی» صبح امروز(چهارشنبه 2 مهر) در شورای مهارت استان گلستان اظهار کرد: سرباز دوران سربازی را می گذراند و می بینیم مطابق با رشته تحصیلی خود مهارت را انتخاب نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: مهارت آموزی به یک فرهنگ عمومی در کشور ما تبدیل نشده است و لذا مسئولان باید در این مسیر گام بردارند و برای این منظور باید از کف کار عمل کنیم.

 

حسینی بیان کرد: باید کف جامعه را با موضوع مهارت آشنا کنیم و این مهم برای نظام ما برکات زیادی خواهد داشت.

 

وی افزود: تدبیر فرمانده کل قوا بود که سربازان در طول سربازی یک حرفه را آموزش بییند و ضمن این آموزش مدرک فنی و حرفه ای نیز دریافت کنند و در این راستا در سطح استان گلستان گام برداشتیم.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان متذکر شد: ضرورت و اهمیت حرفه آموزی را در استان تبیین کردیم و انسجام خوبی در این زمینه وجود دارد.

 

حسینی گفت: سالانه ۹۰۰ سرباز سپاه در گلستان مهارت فنی و حرفه ای فرا می گیرند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزش مهارت آموزی مهارت آموزی سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از فرصت‌های فرهنگی در کشور

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در کشور ظرفیت‌های زیادی در حوزه فرهنگ وجود دارد، ظرفیت‌هایی که در بخش دولتی، عمومی، خصوصی و مردمی است که اگر تمهید مناسبی صورت نگیرد، این امر می‌تواند به ضد تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمدحسین ساعی، امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در حاشیه اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال ۱۴۰۳ که در سالن جلسات حوزه استاندار، اظهار کرد: امروز برای رونمایی از برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در خوزستان هستیم، در کشور ظرفیت‌های زیادی در حوزه فرهنگ وجود دارد، ظرفیت‌هایی که در بخش دولتی، عمومی، خصوصی و مردمی است که اگر تمهید مناسبی صورت نگیرد، این امر می‌تواند به ضد تبدیل شود.

وی افزود: موازی‌کاری‌ها و کارهایی که بعضی از آنها همدیگر را خنثی می‌کنند، می‌تواند تنش و کاهش در مجموعه فعالیت‌های فرهنگی ایجاد کند اما اگر نوعی هماهنگی ایجاد شود، ساز و کارهایی برای پیشبرد آن موضوع در نظر گرفته شود، آنگاه این امر می‌تواند اتفاق مبارکی را رقم زند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، استان، کشور و بالاتر از شورای فرهنگی استان، شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: تلاش بر این بوده است که ریل‌گذاری‌هایی را که بر اساس قانون‌گذاری‌ها و سندنگاری‌ها اتفاق می‌افتد تا خردترین سطوح یعنی سطح شهرستانی انجام دهیم تا این امر بتواند در قالب نظم بالاتر و جدی‌تری به هم‌افزایی برسد و مشکلات کشور را حل کند.

ساعی ادامه داد: اگر یک کار جدید در بخش فرهنگ صورت دهیم، بخش بزرگی از مشکلات ما در حوزه اقتصادی و سیاسی کشور حل خواهد شد، از این رو با برکت این ریل‌گذاری‌ها، قانون‌گذاری‌ها و سندنگاری‌ها و حل مشکل‌های این حوزه، مردم منتفع شوند.

کد خبر 739383

دیگر خبرها

  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد
  • لزوم استفاده از فرصت‌های فرهنگی در کشور
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
  • بازدید معاون دادستان کل کشور از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی اصفهان
  • افتتاح مرکز «پویش‌شهر» یاورشهر ۹ برای ۱۴۰۳