Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس با دو فوریت طرح تشکیل شورای عالی محیط زیست توسط معاون اول رئیس جمهور مخالفت کردند.

محمد رضا صباغیان نماینده مهریز در مجلس به عنوان طراح این طرح گفت: همه ما شاهد حجم بالای کارهای رئیس جمهورو حضور وی در شوراهای مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی هستیم و این امر منجر شده تا جلسات شورای عالی محیط زیست تشکیل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضا صدها طرح پشت در شورای عالی محیط زیست باقی مانده است و جلسات این شورا سالی یک بار تشکیل می‌شود.

وی افزود: در اکثر مناطق استان‌ها برای پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌های معدنی و صنعتی با مناطق چهارگانه محیط زیستی رو به رو می‌شود و برای اجرای پروژه به رای شورای عالی محیط زیست نیاز دارند. تاخیر در برگزاری جلسات این شوراها باعث شده تا طرح‌های مهمی  در پشت در این شورا باقی بماند.

صباغیان گفت: براساس این طرح زمانی که آقای رئیس جمهور فرصت ندارند معاون اول وی می‌توانند جلسه را تشکیل دهد و مشکلات مردم را برطرف کند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مهریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مهریز مجلس شورای اسلامی مهریز اخبار کنکور شورای عالی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون

تهران-ایرنا-سخنگوی دولت گفت: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است. در این جلسات برای تحقق شعار سال و رفع چالش‌های فعالان اقتصادی بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

تکمیل می‌شود..


کد خبر 747169

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون