Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

داود رفعتی در مورد بخشش بن‌عطیه مدافع مراکشی الدحیل قبل از بازی با پرسپولیس گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با استناد به بند 3 ماده 75  آئین‌نامه انضباطی استناد کرده و بن عطیه را بخشید اما این ماده صراحتا در مورد اشتباه محرز داور در دادن کارت زرد و قرمز بازیکن صحبت می‌کند. به این ترتیب که اگر داور به اشتباه به جای مثلا بازیکن شماره 10 به بازیکن شماره 8 کارت زرد یا قرمز بدهد کمیته انضباطی بعد از استعلام از کمیته داوران این کارت زرد یا قرمز را می‌تواند تغییر بدهد و پاک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخشی دیگر از این بند ماده 75 آمده است که اگر مثلا بازیکنی به صورت حریف مشت بزند و داور به اشتباه بازیکن دیگری را در گزارشش ثبت کند هم آن کارت زرد یا قرمز می‌تواند بخشیده شود اما در مورد مدافع الدحیل این مساله درست نبود زیرا داور به بازیکن کارت قرمز داده بود.از سویی دیگر اگر بر فرض می خواستند این مدافع را طبق این ماده مورد بخشش قرار بدهند چرا روز قبل این کار را نکردند و چرا دو ساعت مانده به بازی بن عطیه بخشیده شد؟! 

رفعتی در مورد عملکرد داور سریلانکایی در بازی پرسپولیس و الدحیل قطر گفت: این داور سریلانکایی چند سالی است که در لیگ قهرمانان آسیا سوت می‌زند و نمی‌توان او را داوری کم تجربه دانست. او و کمک‌هایش از داور خوب فوتبال آسیا هستند اما در این بازی داور به اشتباه برای الدحیل اعلام پنالتی کرد ولی برای پرسپولیس در این مسابقه پنالتی رخ نداد که این داور بخواهد آن را اعلام کند. البته می‌توانست در یک صحنه که روی  بشار رسن خطای شدید رخ داد بازیکن الدحیل را هم اخراج کند. 

رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در مورد حضور داوران عرب برای قضاوت تیم‌های ایرانی با تیم‌های عربی عنوان کرد: اصلا نباید اینگونه به مسایل نگاه کرد. داورانی که این بازی‌ها را سوت می‌زنند همگی داوران بین‌المللی هستند و نباید گفت چرا مثلا در بازی استقلال با حریف عربش یک داور عرب انتخاب شده بود زیرا داوران عرب نمی‌آیند اعتبار خودشان را زیر سوال ببرند تا یک تیم عربی برنده شود. از سویی دیگر کشورهای عربی هم با هم خیلی خوب نیستند و باهم مشکلات زیادی دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بن عطیه پرسپولیس داور دپارتمان داوری پرسپولیس داود رفعتی الدحیل قطر بن عطیه کارت زرد بن عطیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی

شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.

 به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.

پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود

tags # اسپانیا ، فوتبال سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق چین: برای این شغل رشوه دادم!
  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!