Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها مخالفت کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با ۱۰۰ رأی موافق، ۸۵ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در صحن علنی با تشکیل کمیسیون ویژه مصون سازی کشور از تحریم ها (کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی ها) مخالفت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح الله متفکر آزاد با اشاره به اینکه در این هفته شاهد حرکت دشمن در سازمان ملل برای فعال کردن مکانیزم هایی برای تشدید تحریم ها علیه ایران بودیم، گفت: دشمن از هیچ تلاشی در این سال ها برای اعمال فشار علیه ما مضایقه نکرده و تا هرجایی که توانسته فشار وارد کرده است.

وی بیان کرد: دوران دور زدن تحریم ها تمام شده و به اعتقاد کارشناسان، باید ایران را در مقابل تحریم ها مصون کرد تا امکان اعمال فشار از دست دشمنان خارج شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این دیدگاه برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مصون سازی کشور مقابل تحریم ها است و ما باید بتوانیم از تحریم ها به عنوان یک فرصت برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنیم.

متفکر آزاد با بیان اینکه ۲۵ کشور به مدل های مختلف در دنیا تحریم شده اند، گفت: البته تحریم ها با یک مدل انجام نشده و همه کشورها برای خروج از تحریم هزینه یکسانی پرداخت نمی کنند اما می توان از این موضوع استفاده کرد. ۸۵ درصد تجارت ما از طریق کشورهای همسایه انجام می شود و ۲ میلیارد نفر جمعیت تحریم شده در دنیا وجود دارد که می توان از آن به عنوان یک پایگاه در دنیا استفاده کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل این کمیسیون مغایرتی با عملکرد دیگر کمیسیون ها در مجلس ندارد و بخشی از کار کمیسیون ویژه، مصون سازی کشور از تحریم ها، دیپلماسی و بخش های دیگر فرهنگی و سیاسی است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین مجلس شورای اسلامی مجلس سازمان ملل متحد مجلس شورای اسلامی کمیسیون ویژه تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ قرائت شد.

این گزارش برای اعمال ماده ۲۳۴ یعنی ارجاع تخلفات به قوه قضائیه به رأی مجلس شورای اسلامی گذاشته شد که نمایندگان با ۶۷ رأی موافق، ۱۳۷ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی با اعمال ماده ۲۳۴ مخالفت کردند.

کد خبر 6086053 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد
  • بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند در دستورکار امروز مجلس