Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیروکمان درمورد ساخت و تجهیز سالن مسابقات و خوابگاه این فدراسیون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوابگاه فدراسیون تیروکمان حدود 600 متر است که برای معلولان هم شرایط خاصی دارد. این خوابگاه تمام استانداردهای لازم را دارد و در قلب جنگل استادیوم و دریاچه آزادی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا الان حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کرده ایم و تمام هزینه‌ها را شرکت توسعه و تجهیز تقبل کرده است. پیمانکار عماد پیمان هم اقدامات لازم را انجام داده است. تصمیم داریم حدود 500 میلیون تومان دیگر هزینه کنیم تا اتاق‌ها تجهیز شوند. امروز فرامرزیان قرار است از این خوابگاه بازدیدی داشته باشد. نامه نگاری‌هایی هم با وزیر ورزش انجام شده و در انتظار تصویب آنها هستیم.

رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: خرید یخچال و تختخواب و... از جمله اقداماتی است که باید انجام دهیم. برای سال آینده هم ان‌شالله کولر را خریداری خواهیم کرد. اگر شرکت توسعه و تجهیز مبلغی به ما کمک کند فکر می‌کنم خیلی زود بتوانیم به اهداف خود برسیم. اگر منابع مالی شرکت پیمانکار فراهم شود تا یک ماه آینده خوابگاه را افتتاح می‌ کنیم. اگر هم شرایط خوب پیش برود ایده‌آل است تا در هفته تربیت بدنی این محل را افتتاح کنیم و در غیر اینصورت تلاش می‌کنیم تا شروع اردوی بعدی همه چیز تکمیل شود.

شعبانی‌بهار خاطرنشان کرد: حدود 500 میلیون هم برای محوطه‌سازی خوابگاه نیاز داریم و حدود 500 میلیون تومان هم خودمان برای تجهیز داخل خوابگاه هزینه خواهیم کرد که جمعاً مبلغ مدنظرمان به 3 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌رسد. قراردادهای ما ریالی بسته شده است و اگر به سال آینده هم کشیده شود بازهم کار باید با همان قیمت تمام شود.

وی عنوان کرد: خیلی امیدوار هستیم که کار زودتر تمام شود، چون این موضوع تاثیر زیادی در اردوهای ما خواهد داشت. راه ندازی این خوابگاه آرزوی دیرینه خانواده این فدراسیون است. همجواری خوابگاه با سایت ما دغدغه ورزشکاران را کم می‌کند و باید در ادوار قبلی چنین کاری صورت می‌گرفت و نمی‌دانم چرا انجام نشد. من این کار را در اولویت برنامه‌های خودم قرار داده بودم که خوشبختانه به زودی نهایی می‌شود.

رئیس فدراسیون تیروکمان درمورد بدهی‌های این فدراسیون اظهار داشت: حدود یک میلیارد و 800 میلیون پرداخت کرده ایم و حدود یک میلیارد تومان دیگر هم بدهکار هستیم. از زمانی من که 2 و نیم میلیارد تومان از بدهی‌های این فدراسیون قطعی شده بود و تاکنون حدود 200 میلیون دیگر هم اضافه شده که برای سال 94 است. برخی‌ها تازه بیدار شده‌ و شکایت کرده‌اند. ایراد مصاحبه‌ها این است که طلبکاران را بیدار می‌کند و فکر می‌کنند ما پول داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهار فدراسیون تیر و کمان توسعه فدراسیون تیروکمان میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه بیدار کردن بچه ها از خواب، دو سبک زندگی متفاوت می سازد - سهیل رضایی (فیلم)

    منبع:اینستاگرام ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روش‌هایی برای پاکسازی بدن (فیلم) بهترین غذا‌های درمان آلرژی‌های فصلی (فیلم) عفونت گوش در کودکان (فیلم)

دیگر خبرها

  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای لاغری
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • نحوه بیدار کردن بچه ها از خواب، دو سبک زندگی متفاوت می سازد - سهیل رضایی (فیلم)
  • بهترین زمان برای نوشیدن قهوه
  • زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی تخلفات صید و شکار به محیط زیست خراسان رضوی
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • بزرگ‌ترین نیروگاه برق اتمی جهان بیدار می‌شود