Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@08:13:23 GMT

ورود مربی و بازیکن خارجی تا یک سال آینده ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۲۸۱۱

ورود مربی و بازیکن خارجی تا یک سال آینده ممنوع است

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش در مورد ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی، گفت: با وجود تمامی دردسرها و فشارها جلوی ورود بازیکن و مربی خارجی را حداقل برای یک سال آینده گرفتیم تا پس از آن ببینیم وضعیت تحریم‌ها به کجا خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به فشارهای برخی دلالان برای لغو ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی، افزود: ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی مصوبه فدراسیون فوتبال و در حیطه اختیارات آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال اختیار دارد به خاطر محدودیت‌های نقل و انتقال ارز و مشکلات پیش آمده از ورود مربی و بازیکن خارجی جلوگیری کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش مربی مسعود سلطانی فر فدراسیون فوتبال ممنوعیت فوتبال ویلموتس مربی و بازیکن خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت

محیط زیست مازندران از ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران به میانکاله در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش مهر، محیط زیست مازندران اعلام کرد با توجه به همزمان شدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت (۱۳ فروردین)، ورود مسافران و گردشگران به پناهگاه حیات وحش میانکاله ممنوع شد.

طبق اطلاعیه محیط زیست، با توجه به همزمان شدن روز شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت (۱۳ فروردین) و براساس تصمیمات شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری شهرستان بهشهر، ورود مسافران و گردشگران به پناهگاه حیات وحش میانکاله در این روز ممنوع شد.

در این اطلاعیه از مسافران و گردشگران عزیز تقاضا شد، از مراجعه به پناهگاه حیات وحش میانکاله در روز طبیعت (۱۳ فروردین) خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • عملکرد مربیان خارجی فوتبال ایران
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در دهمین روز فروردین
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • ممنوعیت ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • ورود روس‌ها به استرالیا ممنوع می‌شود
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد