Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:18:48 GMT

دوترته از جنگ علیه مواد مخدر فیلیپین دفاع کرد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۲۸۲۰

دوترته از جنگ علیه مواد مخدر فیلیپین دفاع کرد

رئیس جمهوری فیلیپین در جریان سخنرانی آنلاین خود برای مجمع عمومی سازمان ملل از سرکوب‌های صورت گرفته علیه مواد مخدر در کشورش دفاع کرد، انتقادهای وارد شده از سوی مدافعان حقوق بشر را مورد بی اعتنایی قرار داد و بر ادعای کشورش در دریای چین جنوبی نیز تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، رودریگو دوترته، رئیس جمهوری فیلیپین در یک فیلم از پیش ضبط شده گفت: فیلیپین به نقشی که سازمان ملل در مبارزه با پاندمی کرونا ایفا می‌کند، ارزش می‌نهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اقدامات سازمان ملل در تهیه بسته کمک مالی برای مبارزه با کرونا را مورد استقبال قرار داد و از جامعه بین‌الملل خواست تا مطمئن شوند که واکسن برای همه در دسترس است. همچنین وی به اقدامات بهیاران و کادر پزشکی در کشورش در مقابله با کرونا چه در فیلیپین و چه در سراسر جهان نیز اشاره کرد.

دوترته که در ۲۰۱۶ رئیس جمهور شد اغلب مداخله بین‌المللی در امور داخلی فیلیپین را مورد انتقاد قرار داده است.

وی در سخنرانی ضبط شده ویدئویی خود برای مجمع عمومی سازمان ملل گفت، فیلیپین به حمایت از حقوق بشر مردم در این کشور به ویژه در مقابل قاچاق مواد مخدر، جنایات و تروریسم ادامه می‌دهد: "گروه‌های ذی نفع از حقوق بشر برای بی اعتبار کردن دولت مانیل استفاده می‌کنند."

رئیس جمهوری فیلیپین همچنین به مساله دریای چین جنوبی نیز پرداخت که پکن مدعی مالکیت آن است و افزود:‌ ما قاطعانه تلاش‌ها در راستای تضعیف احکام صادر شده سال ۲۰۱۶ در رد ادعاهای چین را نمی‌پذیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فيليپين سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین ماه امسال موفق به دستگیری ۲۹۷ خرده فروش مواد مخدر شدند.

او با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، افزود: در این مدت با تلاش همکارانم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیش از ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان از این افرادکشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون شاهد افزایش ۳۸ درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت:. شهروندان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده