Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که باشگاه بارسلونا با ضعف شدید مدیریتی مواجه است و چوب حراج به ستاره‌های خودش زده،‌ از این طرف فلورنتینو پرز به یک قدرت بلامنازع مدیریتی بدل شده است.

در دوران پساکرونایی، باشگاه رئال مادرید مدیریتی فوق‌العاده از خود به نمایش گذاشته و توانسته با فروش بازیکنان درجه دوم خود تاکنون به درآمد 108.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون یورو دست یابد. 

در اینجا می‌توانید گزارش کامل در خصوص فروشی‌های رئال و اقتصاد قدرتمند مادرید را بخوانید اما تازه این پایان کار نیست و مادرید باز هم در حال سودآوری است.

شب گذشته دیگو یورنته از رئال سوسیداد به ارزش 20 میلیون یورو به لیدزیونایتد و لیگ برتر انگلیس پیوست.

او محصول آکادمی رئال مادرید بود،‌ از سال 2002 در کاستیا فوتبال یاد گرفت و از پایه‌های باشگاه رئال مادرید بازی کردن را آغاز کرد.

او که تنها 2 بازی در تیم اصلی رئال مادرید انجام داد ولی به دلیل خوب بسته شدن قرارداد پس از 3 سال پول به حساب مادرید واریز کرد.

طبق گزارش مارکا، از 20 میلیون یورو فروش یورنته از سوسیداد به لیدز، 4 میلیون یورو از آن رئال مادرید خواهد بود. طبق گزارش مارکا رئال مادرید توانسته 250 میلیون یورو از آکادمی خود سودآوری کند. (در اینجا بخوانید)

این باشگاه قصد دارد با حفظ کردن وضعیت اقتصادی خود، تابستان آینده ستاره‌های خود را خریداری کند و دوباره ترکیب زیدان احیا شود. حتی میزان بودجه سالیانه رئال مادرید از 822 میلیون یورو به 650 میلیون یورو کاهش داده شد. (در اینجا بخوانید)

کیلیان ام باپه و ادواردو کاماوینگا از خریدهای احتمالی رئال مادرید هستند. حتی صحبت می‌شود که رئال مادرید می‌خواهد برای تقویت خط تهاجمی خود برای سال آینده ارلینگ هالند را از دورتموند به مادرید آورد. 


سودآوری 250 میلیون یوریی رئال از آکادمی

باید دید رئال مادرید با مدیریت قدرتمند و مثال‌زدنی فلورنتینو پرز چه سرنوشتی در آینده خواهد داشت.

جالب اینجاست حتی اندیشه کمک به اقتصاد باشگاه از مدیریت به بازیکنان هم سرایت کرد و ستاره‌های مادریدی روز گذشته از پاداش یک میلیون یورویی خود نیز صرف نظر کردند. (در اینجا بخوانید) 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید پرز زیدان میلیون یورو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به صورت قرضی به رئال مادرید ملحق شد و در این فصل توانسته است عملکرد خوب و قابل قبولی را در خط حمله این تیم به نمایش بگذارد اما ادامه حضورش در سانتیاگو برنابئو هنوز مشخص نیست.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که کارلو آنچلوتی از عملکرد این بازیکن بسیار راضی است و دوست دارد که او را فصل آینده هم در بین بازیکنانش در رئال داشته باشد اما تصمیم نهایی در این باره بر عهده مدیران این باشگاه است.

روزنامه مارکا خبر داده است که مدیران رئال همچنان در حال ارزیابی شرایط برای امضای قرارداد دائمی با این ستاره اسپانیایی هستند. مسئله اصلی در امضای قرارداد مبلغ آن نیست، بلکه مدیران این باشگاه بیشتر در حال بررسی شرایط هستند که اگر اندریک و کیلیان امباپه در فصل آینده به ترکیب رئال اضافه شوند، شرایط برای خوسلو چطور پیش خواهد رفت.

این در حالیست که گفته می‌شود چند باشگاه عربستانی شرایط این بازیکن را از مدت‌ها قبل زیر نظر داشتند و قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای جذب او اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم