Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر یحیاوی جراح بیمارستان با بیان اینکه این عمل یکی از عمل های جراحی نادر در ایران است، گفت: این عمل برای نخستین بار در جزیره کیش انجام شد و خوشحالیم که عمل روی بیمار جوان که دختری ۲۳ساله است، موفق بود. وی با آسیب وسیع ناحیه پوست سر به بیمارستان منتقل شده بود و پس از عمل جراحی ۵ ساعته “گرافت “ و پذیرفتن پیوند پوست سر، اکنون رو به بهبودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود اینکه پوست سر به طور کامل جدا شده و آسیب دیده بود و امید زیادی به قبول پیوند نبود، خوشبختانه پس از تراشیدن مو از پوست آسیب دیده و پیوند زدن آن به سر بیمار، نتیجه مطلوب حاصل شد.

پدر این بیمار ۲۳ ساله، با اشاره به اینکه به گفته پزشکان  ۱۰ تا ۲۰ درصد امکان پذیرش پیوند در چنین عمل هایی وجود دارد، از بهبود وضعیت دخترش ابراز رضایت و از زحمات کادر بیمارستان کیش تشکر کرد.

برچسب‌ها کیش جزیره کیش بیمارستان تخصصی کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش جزیره کیش بیمارستان تخصصی کیش کیش جزیره کیش بیمارستان تخصصی کیش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و دومین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی درمرکز پیوند عضو منتصریه دانشگاه؛  ۴ عضو زنده یاد طوبی رجائی ۷۰ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  مرحومه طوبی رجائی در بیمارستان بوعلی سینا شیراز  به آقای ۶۵ ساله ساکن بندرعباس که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد طوبی رجائی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زنده یاد طوبی رجائی از بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد  به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • موفقیت مخترعان شیرازی در اختراع کیسه مدرج جمع آوری خون از ناحیه جراحی
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک در شهر مرزی سراوان
  • عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان
  • زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی