Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@14:18:57 GMT

نرخ دلار بالا رفت

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۳۲۱۳

نرخ دلار بالا رفت

صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، دوم مهرماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته ۳۵۰ تومان افزایش داشته است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، دوم مهرماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته ۳۵۰ تومان افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۳۱ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده است. همچنین قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۱ هزار و ۸۵۰ تومان است.

گفتنی است؛ ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

برچسب ها: نرخ دلار ، ارز ، دلار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KDz

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نرخ دلار ارز دلار ۲۷ هزار صرافی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی به مردم در استان یزد/ خطرغرق شدن در مسیر های بارانی

روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد اعلام کرد؛  سیلاب می‌تواند خطر غرق شدن را برای همه ایجاد کند، هر چقدر هم شناگر ماهری باشید، آب‌های کم عمق که به سرعت حرکت می‌کنند می‌توانند کشنده باشند، پس برگردید تا غرق نشوید. 

در جریان آب راه نروید چرا که ۱۵ سانتی متر آب در حال حرکت ممکن است باعث برهم خوردن تعادل شود. ارتفاع آب در حد ۳۰ سانتی‌متر، بیشتر خودرو‌ها را شناور می‌کند و ۶۰ سانتی‌متر آب در حال حرکت، می‌تواند هر خودرویی را شناور سازد. همچنین در صورت بالا آمدن سطح آب، از توقف در منطقه آب گرفته به هر دلیل بپرهیزید. 

هیچ گاه به تنهایی در یک ناحیه سیل زده به این طرف و آن طرف نروید.

 اگر پیاده هستید و در محاصره آب گرفتگی‌ها قرارداریدو ناچار به حرکتید، تاجایی که ممکن است از مسیری بروید که آب حرکت نمی‌کند و برای اینکه از استحکام زمین جلوی پای خود مطمئن شوید از یک تکه چوب دستی استفاده کنید. 

خودرو و وسایل نقلیه محل امنی در مقابل سیل نیستند.

 اگر وسیله نقلیه شما (به علت فرورفتن در آب یا گل) از حرکت ایستاد، فورا آن را ترک کرده و به جای مرتفع بروید و اگر سیلاب حرکت و سرعت دارد وخروج از خودرو خطرآفرین است؛ در داخل خودرو بمانید و در نهایت در صورت بالا آمدن آب در داخل خودرو، روی سقف بروید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دنیای اقتصاد : در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • هشدار جدی به مردم در استان یزد/ خطرغرق شدن در مسیر های بارانی
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو