Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه قطری به بررسی بازی پایانی تیم استقلال برابر حریف عربستانی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمام چشم‌ها امروز به ورزشگاه الجنوب دوخته خواهد شد تا شاهد بازی حساس استقلال و الاهلی در چارچوب دور پایانی گروه A لیگ قهرمانان آسیا باشند.

استقلال باید در این بازی پیروز شود تا به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در صورت کسب پیروزی یک بر صفر برابر الاهلی، با الشرطه عراق که چند روز پیش به تساوی یک-یک دست یافت از نظر آماری برابر خواهد شد.

در این شرایط تعداد کارت‌های دو تیم برای تعیین جواز صعود محاسبه خواهد شد که الشرطه عراق به دلیل دریافت کارت قرمز علاء مهاوی در بازی با االاهلی شانس خود را از دست می‌دهد.

تیم‌های الاهلی و استقلا‌ل از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (چهارشنبه) در بازی پایانی گروه A لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف هم می‌روند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال الاهلی لیگ قهرمانان آسیا استقلال استقلال و الاهلی الاهلی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس

شب گذشته الهلال در لیگ قهرمانان آسیا برابر العین شکست خورد.

طرفداری | بالاخره یک تیم موفق شد الهلال را متوقف کند.

الهلال در چهارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا (فینال غرب) به مصاف العین رفت. دیدار رفت دو تیم با نتیجه چهار - دو به سود اماراتی‌ها به پایان رسید تا دیدار برگشت برای الهلالی‌ها، بازی مرگ و زندگی باشد.

الهلال شب گذشته در دیدار برگشت موفق به شکست دو بر یک العین شد اما در مجموع با نتیجه پنج - سه از دور رقابت‌ها کنار رفت تا در کمال تعجب، این العین باشد که به فینال می‌رسد. نیمار برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور داشت و قابی از این ستاره برزیلی پس از حذف الهلال منتشر شده است که آه و افسوس او را نشان می‌دهد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!