Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه عکس و ویدئو مریم تخت‌کشیان، جمعه ـ چهارم مهر ماه ـ ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری راه ابریشم بازگشایی می‌شود و تا ۳۰ مهر ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، این مجموعه با دوربین آگفا آیسولت یک و نگاتیوهای تاریخ‌ مصرف‌گذشته‌ سیاه و سفید عکاسی شده است. دوربینی که در سال‌های جنگ جهانی دوم تولید و آن را «دوربین سرباز» می‌نامیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاتیوهای تاریخ‌ مصرف گذشته‌ با ایجاد تصاویری گنگ، به پنهان ماندن هویت سربازان کمک می‌کردند؛ چراکه سربازها همسانند، هویت‌شان در لباس و هدف‌شان برای میهن محو شده است.

پرتره‌ها ترکیبی‌ است از تصاویر آرشیوی جنگ و عکاسی شده از قطعه‌ شهدا که روی شیشه با تکنیک «کلودیون تر» چاپ شده‌اند؛ تصاویری شکننده اما نامیرا. ویدئو، با استفاده از تصاویر آرشیوی جنگ، زندگی در جنگ را به تصویر کشیده است.

گالری راه ابریشم دوشنبه‌ها و تعطیلات رسمی تعطیل است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه به بلوار کشاورز، بین خیابان وصال و قدس، شماره ۲۱۰، ساختمان تکنو آجر، تلفن: ۸۸۹۷۷۱۴۸ مراجعه کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سفر آخر» و نمایشگاهی از شهید آوینی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این نمایشگاه ۵۴ فریم عکس در اندازه‌های مختلف است، اصغر بختیاری، احسان رجبی، مرتضی شعبانی، سیدمحمد جعفری و محمدحسین قدمی در اندازه‌های مختلفی روی دیوار رفته است. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکاسی باورنکردنی از سر شاپرک (عکس)
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!
  • «سفر آخر» و نمایشگاهی از شهید آوینی
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد
  • ویدیوی تبلیغی وزارت خارجه اسرائیل از حمله ایران!
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود
  • «پرنده، دیدنی است» به نمایش در می‌آید
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا