Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با مساعدت و موافقت خیرنیک اندیش مدرسه ساز برجسته کشور، مهندس عبدالرضا وکیلی، آموزشگاه وکیلی2 به نام آموزشگاه " زنده یاد علی بلبلی وکیلی2" تغییر نام یافت.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور اظهارکرد: انسان های بزرگ دل در گرو رشد دیگران دارند و برخود لازم می دانم از آنچه در این سالها در حوزه مدرسه سازی توسط خیرین به ویژه مهندس وکیلی و مدیر روابط عمومی ایشان، زنده یاد علی بلبلی در نیشابور اتفاق افتاده است، ادای احترام و تکریم کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا کلیدری افزود: در زمان حضور حاج علی بلبلی سه آموزشگاه در سرولایت ساخته شد و بنده از نزدیک با این مرد جهادی و تلاش های آن زنده یاد برخورد داشته ام.

وی خاطرنشان کرد: مهندس وکیلی و در کنار ایشان زنده یاد  بلبلی و تمام کسانی که دغدغه تعلیم و تربیت داشته و دارند، به حق جریان سازند و در عمل ثابت کرده که سرنوشت دیگران برایشان مهم است.

کلیدری ادامه داد: کار دلی و حس خوب، گفتنی نیست و بنده به نوبه خود از این اقدام خیر نیک اندیش، مهندس وکیلی قدردانی کرده و به مقام شامخ خانواده بزرگ بلبلی ادای احترام می کنم.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور تصریح کرد: ماهم تلاش می کنیم روح این بزرگان شاد بماند و امید که آموزش و پرورش نیشابور بتواند نقش مهم خود را در جهت پیشبرد اهداف تبیین شده، انجام دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آموزشگاه وکیلی2 نیشابور به نام تغییر نام یافت زنده یاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زنده گیری یک حلقه مار افعی در نیشابور
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • نگاهی بر سیر تاریخی شغل و زنان در جامعه