Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@20:33:16 GMT

محمد نادری و شاید مهم ترین تصمیم زندگی فوتبالی!

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۳۳۹۸

محمد نادری و شاید مهم ترین تصمیم زندگی فوتبالی!

محمد نادری مدافع چپ فصل گذشته تیم پرسپولیس در یک دوراهی سخت و حساس قرار گرفته؛ ادامه حضور در پرسپولیس یا  قبول پیشنهاد بازی در تراکتور.

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری یکی از مدافعان چپ شاخص فوتبال ایران در دو فصل گذشته بوده است. پس از این که محمد انصاری در بازی فینال آسیا با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد، برانکو ایوانکوویچ به سراغ نادری رفت و او را برای جایگزینی انصاری برگزید و اتفاقا نمایش این بازیکن به شکلی بود که نظر کادرفنی سرخ ها را برای یک سال دیگر هم جلب کرد؛ سالی که برانکو در پرسپولیس نبود اما نادری با استمرار عملکرد های درخشان، جایگاه ثابت خود را نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته مهم درباره نادری این است که او بازمانده آخرین نسل خریدهای برانکو ایوانکوویچ است؛ مهدی شریفی، مهدی شیری و مهدی ترابی دیگر بازیکنانی بودند که در فصل پایانی سرمربی کروات پیراهن سرخ را برتن کردند اما حالا هر یک موقعیتی متفاوت دارند و شاید نادری هم مثل شریفی و ترابی از جمع قرمزها جدا شود. از نگاه بسیاری از هواداران پرسپولیس، تهی شدن فهرست این تیم از «نسل برانکو» یک نوع نگرانی را ایجاد می‌کند؛ نگرانی خروج از جمع مدعیان و پایان دوره موفقیت.

 

این جدایی در حالی هرلحظه به وقوع نزدیک تر می‌شود که تحولات یک ماه اخیر باشگاه پرسپولیس، سمت و سوی دیگری داشت. ابتدا مدیران پرسپولیس با نظر یحیی گل‌محمدی به سراغ سعید آقایی رفتند و خیلی زود او را به خدمت گرفتند تا فرضیه خروج نادری از فهرست، تقویت شود. اما چندی بعد شایعه مذاکره و حتی توافق با این بازیکن منتشر شد و حتی مسئول امور بین الملل سرخ ها گفت که پس از مکاتبه با کورتریک «پالس مثبت» گرفته اند؛ هرچند که شاید درباره ماجرای نادری، یحیی گل محمدی از مصدومیت های اخیر این بازیکن ناراضی باشد.

 

نکته مهم این است که نادری اکنون آخرین سال قراردادش در کورتریک بلژیک را سپری می‌کند و به نظر می‌رسد این باشگاه نسبت به انتقال این بازیکن چندان هم بی میل نیست. شنیده ها حاکی از درخواست رقم 80 هزار یورویی برای دریافت رضایت نامه این بازیکن است که با نرخ فعلی یورو حدود 3 میلیارد تومان خواهد بود؛ عددی که شاید در بازار کنونی نقل و انتقالات، خیلی هم ویژه و خارق العاده نباشد. اما اگر رسول پناه بی اقدامی بدیع انتظار داشته باشد که او نیز مثل سرلک رضایت نامه را خودش بگیرد، احتمالا سرخ ها باید جدایی این بازیکن ملی پوش را محتمل بدانند.

 

 

البته پرسپولیس در این بین یک رقیب جدی به نام تراکتور را در کنار خود می‌بیند. اگرچه نادری علاقه مند به ادامه حضور در پرسپولیس است اما شاید برای او خرید سعید آقایی به منزله اطمینان از نیمکت نشینی باشد و شاید همین مسئله به جدایی این بازیکن هم ختم شود. مسئله اصلی این است که جدایی نادری از پرسپولیس و حضورش در تراکتور دو وجه خواهد داشت؛ ابتدا این که در صورت مصدومیت، محرومیت یا به هر حال غیبت سعید آقایی هیچ آلترناتیوی در پرسپولیس نخواهد بود و شاید فقدان رقابت، به افت این بازیکن هم منجر شود. دوم نیز این که پرسپولیس با این کار رقیب مستقیم خود را تقویت و به قدرت گیری یک مدعی کمک خواهد کرد.

 

با این حال مسئله اصلی این است که مدیران باشگاه پرسپولیس در هفته های اخیر «هیچ» مذاکره جدی ای را با نادری انجام نداده اند و همین مسئله نوعی دلخوری را برای این بازیکن به وجود آورده است. اتفاقی که درباره علی علیپور هم رخ داد و در نهایت خود او داوطلبانه به سراغ رسول پناه رفت و دست آخر هم سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس نتوانست قرارداد این بازیکن را تمدید کند؛ نکته ای که بسیاری از هواداران پرسپولیس نگران اند درباره نادری هم رخ دهد.

 

بنابراین هواداران پرسپولیس انتظار دارند که نگاه مدیران این باشگاه به مدافع چپ 23 ساله و جوان تیمشان نگاهی متفاوت باشد و پیش از این که دیر شود، این انتقال را نهایی کنند. اگرچه مدافع چپ ملی پوش سرخ ها با نمایش هایش توانسته کیفیت خود را ثابت کند اما نباید فراموش کرد که پوشیدن پیراهن پرسپولیس در یک و نیم سال اخیر هم به وضعیت او در بازار کمک ویژه ای کرده و عرف بر این است که پرسپولیسی ها به این سادگی، چنین بازیکنی را از دست ندهند.

تراکتور نقل و انتقالات 1399 محمد نادری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور نقل و انتقالات 1399 محمد نادری پرسپولیس تهران محمد نادری سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران از ۳۹ بازیکن برای حضور در دومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش ایرنا،‌ رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از اول خرداد در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس، حساسیت و اهمیت آن را به حداکثر رسانده است. تیم ملی والیبال ایران نیز اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

موریس موتا پائز سرمربی برزیلی، فرانسوی تیم ملی والیبال ایران در نخستین اردو از استعدادهای جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرده بود که این مرحله از اردوی آمادگی با هدایت پیمان اکبری آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

در ادامه این تمرینات، پائز اسامی ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی کشورمان اعلام کرد که اسامی بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی تیم ملی به شرح زیر است:

پاسور: محمدطاهر وادی، جواد کریمی، علی رمضانی، عرشیا به‌نژاد و ایلشن داوودی‌پور

دریافت کننده قدرتی: میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایوفرمنش، مرتضی شریفی، آرمین افشین‌فر، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، علی حق‌پرست

مدافع میانی: سیدمحمد موسوی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، محمد ولی‌زاده، محمد فلاح، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح آبادی فراهانی، یوسف کاظمی و متین احمدی

قطر پاسور: امیر غفور، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، بردیا سعادت، مهدی رضایی، محمد بربست، رضا رضایی، علیرضا عبدالحمیدی، امیرحسین صداقت و سید امیرحسین ساداتی

لیبرو: مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، مهران توانا

بر این اساس آماده‌سازی تیم ملی از روز چهارشنبه وارد مرحله جدید خود خواهد شد و محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایون‌فرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی از فردا،‌ خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی خواهند کرد. بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند و در صورت آمادگی بازیکنان و رقابت نزدیک در پست‌های مختلف تمرینات تیم ملی در دو گروه الف و ب در سالن فدراسیون برگزار خواهد شد.

پائز فرانسوی چهارم اردیبهشت وارد تهران می‌شود تا به صورت مستقیم هدایت تمرینات تیم ملی را به دست بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: والیبالیست های ایرانی با مربی آرژانتینی تیم آرژانتین را در هم کوبیدند رده بندی مسابقات جهانی والیبال(عکس)

دیگر خبرها

  • ۳۵ بازیکن و مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال دعوت شدند
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
  • فرصت بی‌تکرار زندگی
  • آقای بنزین، حواست بود؟
  • تصمیم بگیرید که تصمیم نگیرید!
  • آرتتا: شاید برای قهرمانی به اندازه کافی خوب نیستیم
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم
  • من بدترین بازیکن فوتبال جهانم!/ ماجرای عذرخواهی «پرویزخان» از بازیکن یاغی