Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی در این آئین گفت: باغ موزه دفاع مقدس این استان پیشانی افتخارات و نماد جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و محلی برای یادآوری دلامردی‌های این عزیزان است.
سیدعلی آقازاده افزود: باغ موزه دفاع مقدس یادمان پیشکسوتان و فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بزرگ مردانی است که از جان خود گذشتند تا امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و صلابت خار چشم‌دشمنان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس بهترین سند دوران جنگ تحمیلی برای جوانان و نسل‌هایی که آن دوران را درک نکرده‌اند تا بیشتر قدر دستاوردها و ارزش‌های انقلاب را بدانند. 

آقازاده بیان کرد: دفاع مقدس تجلی ارزش‌های والای انسانی در راه حفظ کیان ایران اسلامی است و آحاد جامعه باید بدانند خون‌های زیادی برای اقتدار این نظام ریخته شده است. 

وی بیان اینکه ۱۵۰ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است، افزود: ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی و کمبود منابع، مصداق واقعی یک اقدام جهادی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نیز گفت: عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس این استان سال ۱۳۸۸ در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع آغاز شده است. 

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی افزود: تا کنون ۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی هزینه شده و امروز مرکز اسناد و مدارک، کتابخانه تخصصی دفاع مقدس، سالن‌های آمفی تئاتر روباز و سرپوشیده و یادمان شهدای گمنام به بهره‌برداری رسید. 

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید والامقام تقدیم نظام اسلامی کرده است.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی محمد باقر قالیباف هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی محمد باقر قالیباف هفته دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی محمد باقر قالیباف هفته دفاع مقدس اخبار کنکور دفاع مقدس استان مرکزی باغ موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است