Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دورهمی جانبازان 70 درصد قائم شهر همزمان باسالروزشهادت حضرت رقیه(س) و هفته دفاع مقدس به میزبانی دانشگاه آزاد صورت گرفت.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان قائم شهر، دورهمی شهدایی همراه با خاطره‌گویی جانبازان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس در جوار بارگاه دو شهیدگمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهربا حضور سرهنگ علیزاده فرماندهی سپاه ناحیه، ولی پورسرپرست دانشگاه، عبدی  رئیس و معاون تعاون و بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، جانبازان70درصد همراه باخانواده و مسئولین شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       
این دورهمی و خاطره گویی از قول مقام معظم رهبری که فرمودند: باید یاد حقیقت و خاطره‌ شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن، زنده نگه داشت.   
گفتنی است در کنار دو شهید گمنام به همراه غباروبی و عطرافشانی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این دو فرزند روح ا... برگزار شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دورهمی جانبازان 70 درصد قائم شهر هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیأت انصارالحسین (ع) در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار می‌شود.

در این مراسم امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

این مراسم روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۳ بامداد ادامه دارد.

حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت است. علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی مراجعه کنند.

کد خبر 6063387 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • عکس| دورهمی هنرمندان مشهور به مناسبت عید نوروز
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی