Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال السد قطر از حریف فردای تیمش، سپاهان ایران به‌عنوان تیمی قوی و باشخصیت یاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: خوشحالم که قبل از بازی آخر به مرحله بعدی صعود کردیم و نباید برای راهیابی به مرحله بعد نگران نتیجه مقابل یک رقیب بسیار دشوار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل سپاهان مسلماً باید برای پیروزی به میدان برویم. سپاهان تیمی بسیار قوی و باشخصیت است که به خوبی دفاع می‌کند، بازی با توپ قدرتمندی دارد و ‌‌رویارویی با آنها برای هر تیمی در آسیا بسیار دشوار است.

وی ادامه داد: ما هنوز شانس کسب مقام نخست گروه را داریم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا در صدر جدول قرار بگیریم. دو بازیکن محروم داریم که زمان مناسبی برای محرومیت آنهاست، چرا که بازیکنان در خلال این تورنمنت طولانی احتیاج به استراحت هم دارند. خوشحالم که جوانان بسیار خوبی در السد حضور دارند که این زمانی است که به آنها میدان داده شود تا خود را در رقابت‌هایی اینچنین ثابت کنند.

سرمربی تیم فوتبال السد یادآور شد: ما باید منتظر نتیجه بازی خودمان مقابل سپاهان باشیم و ببینیم النصر هم چه نتیجه‌ای به‌دست می‌آورد. بعد از آن نگران این خواهیم بود که در مرحله بعد مقابل کدام تیم قرار بگیریم. پرسپولیس یا هر تیم دیگری به مرحله حذفی برسد رقیب دشواری خواهد بود. سال گذشته مقابل الدحیل قرار گرفتیم، اما در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان آسیا با یک اشتباه، از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بازماندیم. فعلاً تمام تمرکز ما روی بازی با سپاهان هست.

ژاوی اضافه کرد: تیم‌های حاضر را برای مراحل بعدی آنالیز کردم و پاختاکور نظر مرا جلب کرده است. به‌عنوان یک بازیکن مقابل آنها به میدان رفتم و باید بگویم بسیار پرقدرت هستند. بازی مقابل این تیم برای هر تیمی دشوار خواهد بود.

تاکید ژاوی به پیروزی برابر سپاهان/ غیبت دو بازیکن کلیدی السد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان اصفهان ژاوی پرسپولیس سپاهان اصفهان ژاوی مرحله بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه دیدار‌های گروه E مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸ امروز تیم‌های ازبکستان و هنگ‌کنگ در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر صفر شاگردان سرتکو کاتانچ تمام شد.

الدور شاهمرادف (۲۰) خاجی مراد ارکینوف (۶۳) و اوستون اورونوف (۷۰) برای ازبک‌ها گلزنی کردند.

جلال الدین ماشاریپوف، بازیکن استقلال ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. اورونوف، ستاره پرسپولیسی ازبکستان نیز از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شده و گل سوم تیمش را وارد دروازه هنگ کنگ کرد.

ازبکستان با این نتیجه ۱۰ امتیازی شد و تا قبل از اتمام دیدار ایران مقابل ترکمنستان به صدر جدول رسید تا حضورش در مرحله سوم مقدماتی و صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷ عربستان را قطعی کند.

دیگر خبرها

  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • وقتی عربستانی ها مقابل سپاهان به زمین نیامدند! | اتفاقات جنجالی سال
  • ملی پوش شهداب: می‌دانستیم مقابل ارومیه کار سختی داریم/ می‌خواهم در تیم ملی بهترین خودم باشم
  • مانچینی: چمن مصنوعی کار را سخت می‌کند