Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان برترین‌های مسابقات تیراندازی کارگری بانوان خوزستان معرفی شدند.

یدالله پیامنی، مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، میزبان برگزاری رقابت‌های تیراندازی کارگری خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: این مسابقات روز گذشته (یکم مهرماه) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در رشته‌های تفنگ و تپانچه ۱۰ متر در اهواز برگزار شد که در پایان نسترن شوشتری، سمیه ذلقی و سارا نوروزی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاثیر برگزاری چنین رویدادهایی در ارتقای روحیه نیروی کار، عنوان کرد: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی کارگری ایجاد شور و نشاط بین نیروی کار و افزایش کارایی و بهره‌وری آن‌ها است.

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون تاکید کرد: نباید اجازه بدهیم که کرونا باعث شود ورزش رو به رکود برود و از طرفی نیز همین موضوع روی روحیه نیروی کار تاثیر بگذارد. پس باید برنامه مستمر ورزشی برای نیروی کار طبق آن‌چه ستاد ملی مبارزه با کرونا در نظر گرفته است، داشته باشیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیراندازی ورزش کارگری نیروی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند

با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند اعزام نخواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوروش باقری سرمربی تیم وزنه برداری بانوان گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که روز چهارشنبه انجام شد با رکوردهای مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود.

وی اضافه کرد: حسینی بعد از آسیب‌دیدگی  تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی‌شد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد. با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و عنوان‌دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتقا ۲۶ پله‌ای بسکتبال بانوان در رده‌بندی جهانی بهترین اتفاق پارسال بود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • تاثیر مربی کره‌ای بر پیشرفت کمانداران ایران/معضل تجهیزات پابرجاست
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و توان یابان از ۱۶ فروردین
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان