Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حالا که هر روز فناوری های تازه به بازار تلفن های همراه هوشمند اضافه می شود، برند های مختلف تلاش می کنند جای بزرگتری برای خود در این بازار باز کنند. اما برای این کار وجود تیم های به‌روز فنی و محصول، تحقیق و توسعه، بازاریابی و فروش، مهم ترین عامل موفقیت آنهاست.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ال جی موبایل مارکت، در این میان برند LG با وجود تحریم های خارجی، نه تنها بازار ایران را ترک نکرده بلکه تمام محصولات تکنولوژیک خود را پابه پای سایر بازارهای بین المللی خود، در ایران به فروش می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اما به تازگی این شرکت با رونمایی از ۴ محصول جدید خود در ایران، با ارائه‌ی امکانات خاص خود و قیمت کاملا رقابتی، سهم بزرگتری از بازار را برای خود گرفته است. ویژگی های این چهار محصول آنقدر جذاب است که کاربر را کاملا راضی می کند:

LG Velvet، رفع تمام نیازهای کاربر به سادگی

زیبایی بی نظیر با خطوط صاف و صیقلی در مدل ولوت گوشی های ال جی، تنها به دوربین های خاص آن ختم نمی‌شود. گوشه های منحنی و لبه های کاملا متقارن صفحه نمایش ۶.۸ اینچی در این مدل تلفن هوشمند، نمای فوق العاده زیبایی به آن داده است.

پردازنده Qualcomm Snapdragon ۷۶۵G در کنار اسپیکرهای قدرتمند استریو از دیگر ویژگی های خاص این مدل از گوشی های جدید ال جی می باشد.

LG K۴۱S، میان رده‌ی قدرتمند

گوشی های اقتصادی عموما نقطه ضعف هایی دارند که کاربر را از آنها دل زده می کند؛ یکی از این محدودیت ها، دوربین آن‌هاست. برند ال جی در گوشی K۴۱S خود دوربین ۴تایی در نظر گرفته که تفاوت گوشی های میان رده را با گوشی های پرچمدار بازار به حداقل برساند.

علاوه بر آن استاندارد نظامیMIL-STD-۸۱۰G در این دستگاه هوشمند، نشان دهنده استحکام بالا و قدرت فوق العاده بدنه آن است تا خیال افراد از ضربه های شدید راحت باشد.

LG K۶۱، موبایل یا دوربین ؟

امروز گوشی های همراه در کنار تامین نیاز های معمول خود باید امکانات ویژه دیگر مثل دوربین قدرتمند داشته باشند. اما موبایل های دارای دوربین های حرفه ای همیشه قیمت های رویایی دارند.

ال جی در گوشی مدل K۶۱ خود، در کنار یک گوشی هوشمند، از یک دوربین حرفه ای در این دستگاه رونمایی کرده است. علاوه بر دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در این دستگاه شامل لنز ماکرو، واید و حسگر عمق قدرتمند با رزولوشن بالا، کیفیت صدای بی نظیر و قدرت بدنه آن با استاندارد نظامی MIL-STD-۸۱۰G ، این گوشی را به انتخاب خاص مخاطبان تبدیل کرده است.

LG K۵۱S، استفاده از تلفن همراه برای طولانی مدت

۴۰۰۰ میلی آمپر باتری برای گوشی باریک و جدید ال جی که صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ FullVision دارد، مزیت بزرگی محسوب می شود تا ساعت ها بدون استراحت از این تلفن هوشمند کار بکشید و نگرانی از بابت خاموش شدن آن نداشته باشید.

صدای حرفه ای با وضوح کاملا واقعی در این گوشی همراه، لذت شنوایی را چند برابر خواهد کرد. تمام این امکانات در شرایطی است که قیمت این دسته از گوشی های هوشمند LG کاملا مقرون به صرفه و مناسب بوده تا خرید آن را دلچسب تر کند.

بهترین راه برای مقایسه و خرید گوشی های جدید LG

مشخصه ویژه در گوشی های جدید LG، نحوه فروش متفاوت آن ها است. علاوه بر نمایش معمول این موبایل ها در فروشگاه های عرضه محصولات هوشمند در سراسر کشور، برای خرید آنلاین این محصولات در همین ابتدای ورود به بازار ایران اتفاق ویژه ای برنامه ریزی شده.

در دوران کرونا که رعایت پروتکل های بهداشتی اهمیت بالایی دارد و خروج از منزل برای خرید مایحتاج افراد به کمترین میزان خود رسیده، برای دوری از مراکز تجمع جمعیت، خرید مختلف هم به صورت آنلاین انجام می شوند. با این تفاوت که:

گوشی های هوشمند LG که به تازگی وارد بازار ایران شده اند ( K۵۱S , K۴۱S , K۶۱ , Velvet ) تنها از طریق یک وبسایت  به فروش می رسد.

امکان خرید (و پیش ثبت نام رایگان) این محصولات فقط در فروشگاه مجازی نمایندگی رسمی LG به نشانی LGmobilemarket.com میسر می باشد تا از سواستفاده سود جویان جلوگیری شود؛  به طوری که این گوشی ها حتی در بازار های آنلاین معروف ایرانی هم وجود ندارد.

در واقع تنها راه تجربه لذت خرید آنلاین از طریق درگاه مطمئن داخلی با ضمانت اصلی، از طریق وبسایت ال جی موبایل مارکت امکان پذیر است تا از این طریق به سلامت خود و خانواده هم لطمه ای وارد نشود.

مشاهده محصولات از طریق لینک زیر:

/lgmobilemarket.com/lg2020

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13

گوشی‌های ردمی نوت شیائومی را می‌توان به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین گوشی‌های میان‌رده در بازار موبایل به حساب آورد. این گوشی‌های هوشمند با توجه به امکانات قابل قبول، زیبایی ظاهری و عملکرد خوب خود توانسته‌اند رضایت اکثر کاربران را به دست آورند و جایگاه ویژه‌ای در بین آنان پیدا کنند.

به گزارش کاماپرس، دانستن ویژگی‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دو مدل پرطرفدار شیائومی، این امکان را ایجاد می‌کند که کاربران با توجه به نیازشان بهترین انتخاب را انجام دهند.

تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13 از نظر طراحی بدنه

هر دو گوشی‌ شیائومی هوشمند و دارای طراحی شیک، لبه‌های صاف و پوشش شیشه‌ای در پنل پشتی خود بوده و از طیف‌های رنگی متنوعی برخوردارند. به عنوان مثال Redmi 12 با رنگ مشکی Jade و رنگ آبی پاستلی، زیبایی مینیمالیستی را به نمایش می‌گذارد؛ در حالی که Redmi 13C با گزینه‌های رنگی پر زرق و برق خود جلب توجه می‌کند.

علاوه بر آن Redmi 13C دارای یک بریدگی قطره مانند برای دوربین سلفی­اش بوده؛ در حالی که دوربین جلویی ردمی 12 5G  با سوراخ پانچ طراحی شده است. همچنین گوشی Redmi 13C  فرستنده مادون قرمز ندارد؛ در حالیکه این ویژگی در گوشی ردمی 12 5G  وجود دارد.

تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13 از نظر صفحه نمایش

گوشی Redmi 12 5G دارای صفحه نمایش بزرگتر با اندازه 6.79 اینچ در مقایسه با گوشی Redmi 13C با اندازه 6.74 اینچ است. علاوه بر آن گوشی Redmi 12 5G دارای رزولوشن Full HD+ است؛ در حالی که گوشی Redmi 13C از صفحه نمایش HD+ بهره می­برد و این تفاوت باعث شده که تصاویر در گوشی Redmi 12 5G  دارای رزولوشن بالاتری باشد.

تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13 از نظر نرم‌افزار

گوشی ردمی نوت 12 شیائومی با اندروید 12 به بازار عرضه شده و امکان آپدیت به اندروید 13 هم دارد؛ در حالی که گوشی ردمی نوت 13 دارای سیستم عامل اندروید 13 است.

علاوه بر آن هر دو گوشی‌ مانند سایر گوشی‌های شیائومی، امکانات شخصی‌سازی گسترده‌ای دارند و از باگ‌ها و مشکلات نرم‌افزاری نسخه‌های قبلی خلاص شده­اند. برخی از این امکانات شامل شخصی ‌سازی آیکون‌ها، بهبود گالری، تغییرات در ایجاد پوشه‌های جدید و حفاظت از حریم خصوصی است.

تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13 از نظر دوربین

به طور کلی می‌توان گفت که از نظر دوربین، هر دو گوشی عملکرد مشابهی دارند؛ به این صورت که هر دو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بوده، ولی گوشی ردمی نوت 12 شیائومی دارای سنسور عمق دو مگاپیکسلی است و ردمی 13C 5G  لنز ماکرو هشت مگاپیکسلی و لنز کمکی دارد.

علاوه بر آن، این دو گوشی در شرایط کم نور با چالش‌هایی مواجه می­شوند و ممکن است از کیفیت مطلوب برای عکاسی برخوردار نباشند؛ این در حالی است که تصاویری که در نور روز توسط هر دو دستگاه گرفته می‌شود، کاملا رضایت‌بخش است و جزئیات کافی را به خوبی نشان می‌دهند.

از لحاظ قیمتی نیز هر دو گوشی دارای قیمت مقرون به صرفه‌ای هستند؛ به طوری که گوشی ردمی نوت 12 شیائومی به قیمت هفت میلیون تومان و گوشی Redmi 13C 5G  به قیمت پنج میلیون تومان در بازار عرضه می‌شوند.

تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13 از نظر باتری و شارژدهی

از لحاظ شارژدهی و باتری نیز این دو مدل شبیه به یکدیگر بوده و هر دو گوشی هوشمند به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهزند و از شارژ 18 واتی پشتیبانی می‌کنند. تنها تفاوت باطری آنها این است که گوشی Redmi 12 5G  شامل یک شارژر 22.5 واتی است؛ در حالی که گوشی Redmi 13C 5G به همراه یک شارژر 10 واتی ارائه می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت شاهین کارکرده در بازار
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • قیمت گوشی امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد
  • خرید این سدان چینی بیش از ۵میلیارد تومان آب می‌خورد!