Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت یزدی با اشاره به اینکه بی‌نظمی بسیاری در باشگاه نفت مسجدسلیمان وجود دارد، اظهار کرد: از زمان حضورم در باشگاه تلاش کردم ساختار جدیدی را در این زمینه ایجاد کنم اما به علت مشکلات فراوان و تداوم بلاتکلیفی از سمت خود کناره‌گیری کردم.

وی با بیان اینکه بیش از بیست و چهار روز است که از آغاز فصل نقل و انتقالات می‌گذارد، افزود: به علت مشخص نبودن بودجه و اعضای هیئت‌مدیره تاکنون موفق به جذب بازیکنی نشدیم و بسیاری از نفرات فصل گذشته نیز با پایان قرارداد خود به دیگر تیم‌ها پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان به شایعه جدایی مجتبی حسینی از تیم نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: بنده نیز پیامی از وی در خصوص کناره گری در فضای مجازی مشاهده کردم اما در این خصوص صحبتی با یکدیگر نداشتیم.

یزدی در پایان از حمایت هواداران نفت مسجدسلیمان از وی در فضای مجازی تقدیر کرد و افزود: هدف از قبول مسئولیت در باشگاه نفت مسجدسلیمان کمک به بهبود شرایط این باشگاه بود اما دیگر به علت مشکلات موجود قادر به فعالیت نیستم.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت یزدی سوم شهریورماه به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان منصوب شد.

کد خبر 5031159

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ورزش خوزستان مسجدسلیمان ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس باشگاه نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: مرحله سوم طرح کالابرگ الکترویک با اولویت خانوار دهک‌های اول تا هفتم از ۲۰ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۱۷ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود: در مرحله جدید، هر فرد با خرید از سبد کالایی تعریف شده شامل ۱۱ قلم کالای اساسی آنهم به قیمت سال ۱۴۰۱، مبلغ تا ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف علاوه بر یارانه نقدی را دریافت می‌کند و می‌تواند خرید خود را انجام دهد.

فلاحتی ادامه داد: مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود. خانوار می‌تواند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده، خرید کند.

وی اظهار داشت: متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملی اعتبار نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • استقبال یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • استفاده از توان دانش‌بنیان‌های ایرانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
  • آماده باش آتش‌نشانان یزدی برای کنترل آبگرفتگی‌های احتمالی