Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم استقلال گفت: مجید نامجومطلق با کسب پیروزی مقابل الاهلی عربستان و رساندن استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هنر سرمربیگری‌اش را اثبات کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال برای آنکه از گروه A لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، چاره‌ای جز پیروزی مقابل الاهلی عربستان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌پوشان امروز به مصاف نماینده سعودی می‌روند تا بتوانند صعودشان به مرحله بعدی را قطعی کنند.

غلامحسین فرزامی در خصوص تقابل استقلال با الاهلی عربستان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: اقبال استقلال را برای صعود از این گروه خیلی کم می‌بینم. تیم بدون تاکتیک است و مجید نامجومطلق به رغم اینکه بسیار مربی مؤدبی است ولی تجربه کافی برای هدایت تیم را ندارد. دلیل آن هم این است که او هیچ‌گاه فرصت کافی برای سرمربیگری در استقلال نداشته است.

وی افزود: مربیگری در استقلال نیازمند دانش و تجربه است. سرمربی باید بتواند به شاگردانش انگیزه و برنامه مشخصی دهد. مربی که تخصص نداشته باشد و در مواقع بحرانی نتواند تیمش را نجات دهد، به درد استقلال نمی‌خورد. در دیدار با الشرطه عراق با وجود اینکه در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار آبی‌پوشان بود اما کمبود تجربه نامجومطلق باعث شد استقلال نتواند به پیروزی برسد و امروز برای صدرنشینی تلاش کند. به نظرم استقلال کمتر از 50 درصد شانس دارد تا از سد الاهلی بگذرد.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: اعلام شده سرمربی الاهلی تصمیم گرفته تا به بازیکنان اخطاری تیمش استراحت دهد و از بازیکنان جوان بهره ببرد. این موضوع به معنای برتری استقلال نیست. اتفاقاً بازیکنانی که ذخیره بوده‌اند و در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند، انگیزه زیادی دارند تا شایستگی‌های خود را اثبات کنند. با توجه به اینکه صعود نماینده سعودی به مرحله حذفی قطعی شده، نفرات ذخیره تلاش خواهند کرد تا بهترین بازی را انجام دهند و دیدگاه سرمربی تیم را نسبت به خودشان تغییر دهند تا در مرحله یک‌هشتم نهایی بازی کنند.

وی یادآور شد: نامجومطلق فرصت مناسبی دارد تا با تیمش مقابل الاهلی عربستان به پیروزی برسد و استقلال را به مرحله حذفی برساند. امیدوارم او از فرصتی که دارد نهایت استفاده را ببرد و با نشان دادن هنرش ثابت کند سرمربی خوبی است. بسیاری از مربیان عادت دارند وقتی تیمشان نتیجه نمی‌گیرد متوسل به بهانه می‌شوند و امیدوارم این اتفاق در خصوص نامجومطلق نیفتد. او باید علاج کار را قبل از واقعه کند.

فرزامی تصریح کرد: با توجه به مهره‌های خوبی چون شیخ دیاباته، امیر ارسلان مطهری، مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی، علی کریمی، مسعود ریگی، روزبه چشمی، هروی میلیچ و سید حسین حسینی، استقلال شانس زیادی دارد تا مقابل الاهلی برنده شود. امیدوارم بازیکنان با غیرت بازی کنند و کادر فنی هم بتواند نکات لازم را به بازیکنان اطلاع دهد تا در پایان مسابقه حسرت صعود از گروه روی دل هواداران نماند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان مجید نامجومطلق الاهلی عربستان مقابل الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد

طیبه حسینی در گفت‌وگو  با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ۱۴۰۳ به حساب تمامی سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شد و از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۳۰ فروردین قابل برداشت است.

او گفت: با توجه به آنکه کالابرگ از بهمن تا فروردین ماه در مرحله تشویقی است، لذا بهای آن از حساب سرپرستان خانوار کسر نمی‌شود.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها بهمن ماه ۱۴۰۲ در اطلاعیه‌ای با اشاره به تغییر در زمان واریز یارانه نقدی اعلام کرد که واریز یارانه‌های دهک‌های یک تا سه ۲۵ هرماه و دهک چهارم تا نهم ۳۰ هرماه واریز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • هری کین: رد شدن توسط آکادمی آرسنال باعث انگیزه من شده است