Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاوی در خصوص دیدار سپاهان برابر السد صحبت هایی را انجام داده است

ژاوی در نشست خبری پیش از این دیدار برابر سپاهان شرکت کرد.

به گزارش طرفداری، ژاوی در خصوص دیدار برابر سپاهان گفت:

خوشحالیم به مرحله بعد راه پیدا کردیم ولی ما السد هستیم و در تمام بازی ها به دنبال پیروزی هستیم. هنوز در مرحله گروهی هستیم و باید تا آخرین بازی تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید برای راهیابی به مرحله بعد نگران نتیجه مقابل یک رقیب بسیار دشوار باشیم.

ژاوی افزود:

سپاهان تیم خوبی است و مخصوصا خط دفاع قدرتمندی دارد. این تیم ایرانی خیلی خوب توپ را حفظ می کند. در کل ما در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا قرار داریم. هر 3 رقیب ما تیم های قدرتمندی هستند. ما در بازی پیشرفت می کنیم و می خواهیم به این روند رشد خود ادامه دهیم. سپاهان تیمی بسیار قوی و با دیسیپلین است که به خوبی دفاع می‌کند، بازی با توپ قدرتمندی دارند و ‌‌رویارویی با آن ها برای هر تیمی در آسیا بسیار دشوار است.

ژاوی ادامه داد:

می توانیم با پیروزی در این بازی به عنوان صدرنشین گروه صعود کنیم البته اگر النصر در بازی آخر برنده نشود. می خواهیم مرحله گروهی را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم.

ژاوی اضافه کرد:

دو بازیکن محروم داریم که زمان مناسبی برای محرومیت است چرا که بازیکنان در خلال این تورنمنت طولانی احتیاج به استراحت هم دارند. خوشحال هستم که جوانان بسیار خوبی در السد حضور دارند. این زمانی است که به آن ها میدان داده شود تا خود را در رقابت‌هایی اینچنین خود را ثابت کنند. ما باید منتظر نتیجه بازی خودمان مقابل سپاهان باشیم و ببینیم النصر هم چه نتیجه‌ای به‌دست می‌آورد. بعد از آن نگران این خواهیم بود که در مرحله بعد مقابل کدام تیم قرار بگیریم.

ژاوی در ادامه گفت:

پرسپولیس یا هر تیم دیگری در جمع هشت تیم دیگر اولین مرحله حذفی منطقه غرب رقبای دشواری خواهند بود. سال گذشته مقابل الدحیل قرار گرفتیم اما در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان آسیا با یک اشتباه، از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بازماندیم. فعلا تمام تمرکز ما روی بازی با سپاهان هست.

ژاوی در پایان گفت: 

در مجموع تیم‌هایی که اینجا هستند را برای مراحل بعدی آنالیز کردم و پاختاکور نظر من را جلب کرده است. به عنوان یک بازیکن مقابل آن ها به میدان رفتم و آن ها بسیار پرقدرت هستند. بازی مقابل تیم حال حاضر آن ها برای هر تیمی دشوار خواهد بود.

 

همچنین بخوانید:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آنها که این روزها تیم‌شان شرایط خوبی ندارد، پس از اینکه متوجه غیبت ناگهانی رضا اسدی در مصاف با ذوب‌آهن شدند، این موضوع را به احتمال درگیری این بازیکن با ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم ارتباط دارند که رابطه خوبی با او ندارد.
اما در واقع دلیل محرومیت رضا اسدی محرومیت و 4 کارته شدن بوده که سبب شد این بازیکن کلیدی در مصاف با ذوب‌آهن شانس حضور در ترکیب را نداشته باشد و البته در کنار سایر غایبان سپاهان نظیر دانشگر و یوسفی از جایگاه ویژه تماشاگر مسابقه شده بود.
این محرومیت اسدی به دلیل دریافت کارت زرد در 4 مسابقه ذوب‌آهن (بازی رفت)، پرسپولیس (بازی رفت)، فولاد خوزستان (بازی رفت) و نساجی مازندران (بازی برگشت) ایجاد شده و به همین دلیل او شرایط حضور در فهرست تیم را نداشت.

سپاهان در مصاف با ذوب آهن رضا اسدی و آریا یوسفی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. دانشگر و حسین نژاد هم دو مصدوم این تیم بودند.

با وجود پیروزی سپاهان در دربی اصفهان هواداران هنوز با کادر فنی تیم رابطه خوبی ندارند و به همین دلیل شایعات زیادی پیرامون اردوی طلایی پوشان در این روزهای سخت ایجاد می‌شود، که آخرین مورد مربوط به دلیل غیبت رضا اسدی بوده است.

دیگر خبرها

  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد