Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:28:08 GMT

محمدزاده: شرایط مناسب نباشد از ذوب‌آهن می‌روم

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۳۹۲۰

محمدزاده: شرایط مناسب نباشد از ذوب‌آهن می‌روم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد که اگر شرایط مناسب نباشد از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، وحید محمدزاده در خصوص وضعیت قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن گفت: یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم و به قراردادم نیز پایبند هستم به همین دلیل در تمرینات حضور دارم؛ از دو سه تیم خوب در لیگ برتر پیشنهاد دارم و یک پیشنهاد خارجی هم داشتم که رسانه‌ای نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال برای ماندن دو مسئله برای من مهم است که یکی مربوط به قراردادم و دیگری مربوط به شرایط تیم است.

 

وی ادامه داد: فصل گذشته با ذوب‌آهن به توافق رسیدم ولی باید در مورد قراردادم فصل آینده با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم. امیدوارم حال آقای محمدی خیلی زود خوب شود تا دوباره بتواند در باشگاه فعالیت کند. متاسفانه در ایران ثانیه به ثانیه همه چیز گران می‌شود، ما با دلار 11 هزار تومانی قرارداد امضا می‌کنیم ولی دلار به 27 هزار تومان می‌رسد. در مورد وضعیت قراردادم و مسائل مالی با باشگاه صحبت خواهم کرد تا وضعیت مشخص شود، اگر شرایط مناسب نباشد من هم مثل خیلی از بازیکنان که از ذوب‌آهن جدا شدند، جدا خواهم شد.

 

محمدزاده همچنین در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: فصل گذشته نتیجه نگرفتیم و طبیعتا انتظارات از ذوب‌آهن بالا است. تیم ما با جدایی چند بازیکن تاثیرگذار نیاز به جذب بازیکن دارد. نمی‌دانم باشگاه با چه نفراتی در حال مذاکره است ولی تیم ما اگر می‌خواهد برای کسب سهمیه یا قهرمانی بجنگد نیاز به بازیکنان با کیفیت داریم. اگر هم قرار است فقط در لیگ برتر بمانیم که داستان فرق می‌کند. دوست دارم بمانم ولی به شرطی که شرایط مهیا باشد.

نقل و انتقالات 1399 وحید محمدزاده ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1399 وحید محمدزاده ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین نوع سقف کاذب کدام است؟

آفتاب‌‌نیوز :

از سقف کاذب به‌عنوان پوششی برای سقف اصلی استفاده می‌شود. این سقف‌ها قابلیت پنهان کردن سیستم‌های تهویه، نور، سیستم الکتریکی، صوتی و گازی را دارند و در طرح‌های مختلفی قابل اجرا هستند. برای انتخاب بهترین سقف کاذب بهتر است که با ویژگی‌ها، مواد اولیه و مزایای هر کدام از آن‌ها آشنا شوید. سقف کاذب آکوستیک، آلومینیومی، شیشه‌ای و کناف نمونه‌هایی از انواع سقف کاذب هستند. این نوع سقف علاوه‌بر خاصیت پوشش‌دهی سیستم ها، زیبایی ظاهر محیط را نیز دوچندان می‌سازد.

انواع سقف کاذب

سقف کاذب را می‌توان براساس قیمت، شرایط آب‌وهوایی، کاربرد معماری و مواد اولیه آن به چندین دسته تقسیم کرد. انواع مختلف سقف کاذب را براساس ویژگی ها، وزن، نوع اجرا و قابلیت‌های هر کدام می‌توان در فضا‌های متفاوتی به‌کار برد. این سقف‌ها، سقف اصلی را پوشانده و ظاهری زیباتر ایجاد می‌کنند. سقف کاذب کناف از رایج‌ترین و محبوب‌ترین سقف‌های کاذب است که می‌توان در محیط‌های مختلفی آن را نصب کرد. سقف کاذب شیشه‌ای با امکان عبور نور برای سالن‌های اجتماعات و ورزشی مناسب است و از مدل آکوستیک نیز می‌توان برای سینما‌ها استفاده کرد.

سقف کاذب شیشه‌ای

سقف کاذب شیشه‌ای یکی از شیک‌ترین انواع سقف کاذب است. اکثر شیشه‌های این سقف‌ها از جنس سکوریت بوده و نور را عبور می‌دهند. اگر می‌خواهید محیطی روشن و دلباز داشته باشید، بهترین انتخاب برای سقف کاذب، مدل شیشه‌ای آن خواهد بود. علاوه‌بر این تمیز کردن این سقف‌های کاذب نیز آسان‌تر است. همچنین به‌دلیل وزن زیاد، احتمال شکستگی سقف کاذب شیشه‌ای نیز زیاد است و برای اجرای آن‌ها باید هزینه بیشتری را در نظر بگیرید.

سقف کاذب کناف

سقف کناف نوعی سقف کاذب است که به شکل پنل‌های گچی صاف یکپارچه و مشبک به سقف متصل می‌شود. این سقف‌ها از زیرسازی فولادی با وزن کم برخوردار هستند که پنل‌های گچی روکش‌دار را روی آن نصب می‌کنند. وزن سبک، عدم نیاز به رنگ‌آمیزی، تعمیر آسان و قیمت مناسب از ویژگی‌های مثبت این نوع سقف به‌شمار می‌روند. سقف کاذب کناف دارای دو نوع ثابت و مشبک است که در نوع ثابت امکان اجرای طرح‌های دکوراتیو وجود دارد و نوع مشبک یا همان متحرک را نیز می‌توان به‌صورت جداگانه به حرکت درآورد.

سقف کاذب آلومینیوم

در ساخت سقف کاذب آلومینیوم از تایل‌هایی با ابعاد ۶۰ در ۶۰ استفاده می‌کنند. این سقف‌ها برای محیط‌هایی که باید امکان دسترسی به سقف فراهم باشد مانند بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، سالن فرودگاه و دیگر مکان‌های عموگی مناسب هستند. هنگام نصب سقف کاذب آلومینیومی به بتونه‌کاری نیاز نخواهد بود. همچنین در صورت خرابی می‌توان آن‌ها را تعمیر کرد. از ویژگی‌های برجسته این نوع سقف کاذب می‌توان به عدم تغییر رنگ، سرعت اجرای بالا، تنوع سقف، تعمیر ساده و... اشاره کرد.

سقف کاذب آکوستیک

همان‌طور که از نام سقف کاذب آکوستیک پیداست برای فضا‌های پرسروصدا و شلوغ مناسب است. این نوع سقف عبور اصوات مزاحم را در محیط‌هایی مانند سینما‌ها و سالن‌های سخنرانی که لازم است صدای بلند به بیرون منتقل نشود، کاهش می‌دهد. این نوع سقف توسط موادی مانند ورقه‌های مقوایی و پلاک‌های گچی ساخته می‌شود. در استودیو ضبط صدا نیز ممکن است به این نوع سقف کاذب همراه با ورقه آلومینیوم یا پشم شیشه نیاز باشد.

سقف کاذب گریلیوم

سقف کاذب گریلیوم از آلومینیوم یا آلیاژ ساخته می‌شود و جنبه تزئینی دارد. به این نوع سقف کاذب‌ها، سقف باز نیز گفته می‌شود. در مورد ظاهر آن می‌توان گفت که پس از نصب این نوع سقف، حفره‌های مربعی که کنار یکدیگر قرار دارند را مشاهده خواهید کرد. وجود یک کانال در پشت این نوع سقف کاذب سبب می‌گردد تا سیم‌های اضافی لامپ و لوستر دیده نشوند. نصب این سقف کاذب با کمک آویز، زنجیر و سیم مفتول انجام می‌گیرد.

سقف کاذب آی گلس

سقف کاذب آی گلس نوعی دیگر از سقف کاذب است که برای ساخت آن از تایل‌های شفاف آکریلیک استفاده می‌شود. این سقف‌ها نیز مانند نوع شیشه‌ای نور را عبور داده و محیط را روشن نگه می‌دارند. از سقف کاذب آی‌گلس برای ایجاد جلوه‌ای زیبا و شیک همراه با سقف ام دی اف نیز استفاده می‌کنند. این نوع سقف‌های کاذب بسیار سبک وزن بوده و با طرح‌های متنوعی موجود هستند.

سقف کاذب رابیتس

رابیتس را می‌توان نوعی ورق مشبک از جنس گالوانیزه معرفی کرد. این ورق را توسط سیم آرماتوربندی به شبکه فرعی متصل می‌کنند. سقف کاذب رابیتس دارای دو نوع برجسته و صاف بوده که نوع برجسته برای دهانه‌های بزرگ و نوع صاف برای دهان‌های کوچک مناسب است. طرح‌پذیری متنوع، سرعت اجرای بالا و دسترسی ساده از مزایای سقف کاذب رابیتس به‌حساب می‌آیند. در مورد معایب این نوع سقف نیز می‌توان مواردی مانند مصرف بالای گچ، وزن بالا و محدودیت آب‌وهوایی را ذکر کرد.

سخن پایانی

از آنجایی که امروزه سقف کاذب در ساختمان‌سازی مورد توجه قرار گرفته، بهتر است پس از شناخت انواع آن و مزایایی که هر کدام دارند، بهترین نوع سقف کاذب را برای محیط خود انتخاب نمایید. سقف کاذب کناف یکی نوعی از این سقف‌ها است که از پنل‌های گچی ساخته می‌شود و ظاهری بسیار زیبا دارد. سقف کاذب آکوستیک، آلومینیوم و گریلیوم نیز از مدل‌های دیگر هستند. برخی از این سقف‌های کاذب وزن بیشتری داشته و برخی سبک وزن هستند. بدین ترتیب باتوجه به محیطی که قرار است سقف کاذب در آن نصب شود، باید نوع مناسب را انتخاب کنید.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • کولر آبی بخریم یا گازی؟
  • مزایده
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • روز گرم و آفتابی در مازندران
  • معرفی ۵ مدل قفس پرنده لوکس
  • بهترین نوع سقف کاذب کدام است؟
  • ساختمان انجمن ناشنوایان امکانات مناسب ندارد