Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: با اجرای طرح پاکسازی و طی هماهنگی با دستگاه قضا مامورین کلانتری ۱۱ در بازرسی از یکی از مناطق آلوده به توزیع مواد مخدر در شهر ملایر به اشکال مختلف از تعداد دو سوداگر مرگ مقدار ۵۷۵ گرم انواع قرص‌های مواد مخدر و فاقد مجوز قانونی و ۲۴۰ گرم شربت متادون کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه از دو نفر توزیع‌کننده مواد مخدر دیگر نیز در این منطقه مقدار ۱۰ گرم و ۸۰ سانت هروئین و یک‌گرم و ۸۵ سانت شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: مامورین یگان امداد در اجرای این طرح از هشت نفر توزیع‌کننده مواد مخدر مقدار۴۰ سانت هروئین و ۳۰ سانت شیشه، یک پایپ و ۱۱ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و پنج گرم تریاک سوخته از فردی که در داخل خودرو در حال استعمال مواد بود را کشف و ضبط کردند.

وی اشاره به اینکه هر ۱۲ توزیع‌کننده مواد مخدر با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند بیان کرد: اجرای طرح پاکسازی به منظور مقابله قاطعانه با این بلای خانمانسوز در تمام نقاط مورد نظر پلیس با شدت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر دستگیری کشف فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر قرص غیر مجاز مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است

معاون دادستان تهران با اشاره به اینکه اعتیاد و توزیع موادمخدر از چهره شهر تهران پاک شده است، گفت: این امر مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس پایتخت، کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر و شهرداری تهران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، حجت‌الاسلام حسین‌زاده اظهار کرد: پلیس و قوه قضائیه هیچ‌گاه از جرایم مختلف در جامعه غافل نشدند و همواره با همکاری هم در موضوع مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ موفق عمل کرده‌اند.
وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و همکاری و همفکری دادستان تهران، رئیس دادگستری و رئیس پلیس پایتخت در برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و کشفیات متعاقب آن گفت: اعتیاد یکی از آسیب‌های جدی و خطرناکی است که همه اقشار، مخصوصاً جوانان را مورد هدف قرار داده که در این زمینه کاری جهادی صورت گرفته است.

معاون دادستان تهران با اشاره به اینکه اعتیاد و توزیع موادمخدر از چهره شهر تهران پاک شده است، گفت: این امر مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس پایتخت، کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر و شهرداری تهران است که امروزه شاهد هستیم که کوچه‌ها و خیابان‌های شهر تهران از لوث وجود معتادان‌متجاهر و کارتن‌خواب پاکسازی شده است.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده افزود: امروزه بحث مبارزه با قاچاق موادمخدر بیش‌از گذشته مورد اهمیت است و به یاری خداوند شاهد هستیم که برخورد پلیس با خرده‌فروشان موادمخدر نتیجه داده است و بیشتر این مجرمان در زندان هستند که این فرصتی را فراهم می‌آورد تا پلیس مبارزه با موادمخدر تلاش خود را برای دستگیری قاچاقچیان و اعضای باندهای بزرگ قاچاق موادمخدر صرف کند.

منبع: فارس

کد خبر 745217

دیگر خبرها

  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است