Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@21:29:39 GMT

مشخصات کامل تلفن‌همراه گوگل پیکسل لو رفت

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۴۱۸۴

مشخصات کامل تلفن‌همراه گوگل پیکسل لو رفت

مشخصات کامل گوشی جدید گوگل چند روز مانده به معرفی افشاء شد.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا از جی‌اس‌ام‌آرنا، مشخصات کامل گوشی جدید گوگل یعنی «پیکسل 5»، که قرار است در تاریخ 30 سپتامبر رونمایی شود، افشاء شد.

همان‌طور که قبلاً شایعه شده بود، پیکسل 5 از پردازنده اسنپدراگون 765G بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه‌نمایش این گوشی 6 اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و پشتیبانی از HDR خواهد بود که با شیشه محافظ Gorilla Glass 6 پوشانده شده است. حس‌گر اثرانگشت مانند قبل در پشت گوشی جای گرفته و در زیر نمایشگر نیست. پیکسل 5 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

در پشت گوشی یک سنسور اصلی 12.2 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق‌عریض 16مگاپیکسلی وجود دارد. در قسمت جلو نیز یک دوربین 8مگاپیکسلی قرار دارد. دوربین اصلی قابلیت فیلم‌برداری 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه و 1080p با سرعت 240 فریم در ثانیه را دارد.

باتری این گوشی 4080 میلی‌آمپر است و از قابلیت شارژ سریع 18واتی برخوردار است. از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. پیکسل 5 دارای بلندگوهای استریو بوده و از Wi-Fi ،NFC، بلوتوث نسخه 5.0، شبکه LTE و البته 5G بهره می‌برد.

این گوشی دارای گواهی مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP68 است و جنس قاب آن آلومینیوم بازیافت شده است. سیستم‌عامل آن نیز اندروید 11 خواهد بود.

پیش‌بینی‌ می‌شود قیمت آن در منطقه اروپا 629 یورو و در آمریکا 599 تا 629 دلار باشد.

انتهای پیام/4112/

منبع: آنا

کلیدواژه: گوگل پیکسل 5 گوگل پیکسل 5 پیکسل 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهای گذشته فیلمی منتشر شد که نشان‌دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده و حالش بد شده و مردم در حال امدادرسانی به او هستند.

با پیگیری های انجام شده مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

کد خبر 846644 منبع: تسنیم برچسب‌ها دختران خبر مهم زنان - حجاب گشت ارشاد مترو تهران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • زنان یمنی از ترس، استاد این کار شدند!