Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره بلوک کردن اموال ایران توسط کره‌جنوبی‌ گفت: برای بازپس گیری اموال بلوکه شده توسط کره جنوبی با مقامات این کشور صحبت کردیم و حتی کار به تهدید هم کشیده شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه دولت و در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت مطالبات مالی ایران از کره جنوبی، اظهار داشت: با مقامات کره‌ای مذاکره کردیم و حتی کار به مقداری تهدید ‌هم انجامید و مقدمات یک سری فعالیت های حقوقی را آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخیرا شاهد علامت‌های مثبتی از سوی کره جنوبی هستیم منتظریم تا به آنچه گفته‌اند عمل کنند، تا تصمیماتی که گرفته‌ایم را اجرا کنیم.

واعظی درباره آخرین وضعیت مقابله با کرونا در کشور، عنوان کرد: در ۳-۴ هفته قبل سفرهایی انجام شده و فعالیت‌هایی که خلاف دستورالعمل‌های ابلاغی بود صورت گرفته که در نتیجه آن در یک مقطعی از یک هفته بعد تعداد مبتلایان اضافه شده است و از یک هفته تا ۱۰ روز قبل تعداد بستری‌ها اضافه شده بود و امروز هم تعداد فوتی‌ها در حال افزایش است که نشان می‌دهد همیشه در ارتباط با کرونا از اول به فکر یک ماه بعد باشیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: در ستاد ملی کرونا بارها در این رابطه صحبت کردیم، هفته قبل هم دکتر نمکی به عنوان رئیس کمیته سلامت و رحمانی فضلی به عنوان رئیس کمیته اجتماعی، انتظامی و امنیتی از افزایش مبتلایان ابراز نگرانی کرده بودند و تاکید شده که باید مراقبت‌ها افزایش یابد

وی درباره شدت شیوع کرونا برای اصناف با بیان اینکه کمیته‌های زیر مجموعه ستاد ملی در تهران و استان‌ها این مهارت را پیدا کرده‌اند تا در مواجهه با مسائل، سریع عکس‌العمل نشان بدهند، خاطرنشان کرد: در برخی از فعالیت‌ها باید دستورالعمل با دقت بیشتری عمل شود و درباره برخی دیگر هم باید عملا وقتی که شرایط سخت می شود، تصمیماتی را بگیریم که در مراحل قبل هم همین کار را انجام دادیم.

واعظی همچنین درباره افتتاح طرح‌های «پویش تدبیر و امید برای جهش تولید» گفت: برای فردا پنجشنبه مجموعه‌ای از طرح‌هایی در حوزه میراث  فرهنگی و گردشگری و همچنین طرح‌هایی در وزارت ورزش و جونان با دستور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور کره جنوبی رئیس جمهور کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کراچی سومین مقصد رئیس جمهور در سفر به پاکستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در سفر به پاکستان پس از بازدید از شهر‌های اسلام آباد و لاهور به «کراچی» قلب اقتصادی این کشور سفر کرد.
هیئت بلندپایه سیاسی - اقتصادی ایران که به سرپرستی رئیس جمهور به پاکستان سفر کرده وارد شهر «کراچی» مرکز ایالت سند و قلب اقتصادی این کشور شد.
رئیس جمهور کشورمان در بدو ورود به کراچی توسط مقامات بلندپایه دولت محلی ایالت سند از جمله «سید مراد علیشاه» سروزیر، «کامران تسوری» فرماندار و همچنین «حسن نوریان» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی مورد استقبال قرار گرفت.
به گفته منابع خبری پس از شهر لاهور که سفر آقای رئیسی به این شهر در قالب بازدید از مقبره «اقبال لاهوری» بعد فرهنگی داشت، برنامه‌های ایشان و هیئت بلندپایه کشورمان در شهر کراچی کاملا بعد اقتصادی دارند.
رئیسی قرار است پس از گفتگو‌های دوجانبه با مقامات دولت محلی ایالت سند در مورد توسعه مناسبات تجاری با پاکستان همچنین دیداری مهمی با جمعی از تجار و نمایندگان بخش خصوصی این کشور داشته باشد.
به گفته منابع خبری نمایندگان بخش خصوصی در این دیدار مسائل پیش روی خود برای تقویت روابط تجاری با ایران را با رئیس جمهور کشورمان در میان خواهند گذاشت.
اولین سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی به پاکستان فردا صبح با حرکت هیئت بلندپایه اقتصادی - سیاسی کشورمان به سمت سریلانکا پایان خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • سفر به قلب سریلانکا
  • فیلم/ استقبال رسمی از رئیس جمهور ایران در سریلانکا
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق ایران در بیش از ۲۰ کشور جهان
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • کراچی سومین مقصد رئیس جمهور در سفر به پاکستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان