Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی المصدر نیوز، ارتش آمریکا بزرگترین آلاینده جهان است، اما اکنون می‌خواهد برخی از وسایل نقلیه جنگی خود را به موتور‌های الکتریکی مجهز کند.

قرار است رویه ضد آلاینده کردن تجهیزات نظامی آمریکا از وسایل نقلیه تاکتیکی و رزمی از پایگاه فورت بنینگ در ایالت جورجیا آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از تلاش ارتش آمریکا این است که نیرو‌های زمینی این کشور کمتر به سوخت‌های فسیلی وابسته شوند.

گفته می‌شود این اقدام پس از آن صورت گرفته است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اظهاراتی درباره توجه به مسائل اقلیمی و تغییرات آب و هوا انجام داده است.

انتظار می‌رود این رویه پس از انتخابات آمریکا آغاز شود و ظرف چند سال اجرایی شود.

گفته می‌شود تجهیزات سبک وزن رزمی و نظامی در اولویت الکترونیکی و استفاده از سوخت سبز قرار دارند.

تجهیزات نظامی آمریکا در سراسر جهان سالانه هزاران تن آلودگی را وارد جو زمین می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجهیزات نظامی آلودگی زیست محیطی ارتش آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او در مقاله ای که در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، درباره به خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی این کشور هشدار دادند.

در مقاله واشنگتن پست به نقل از این دو مقام ارشد آمریکایی آمده است: نیروهای آمریکایی در خارج از کشور در برابر تهدید پهپادهایی که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند، آسیب‌پذیر هستند. پایگاه‌های نظامی محلی ما نیز تقریباً هیچ حسگر پهپادی ندارند.

این مقامات افزودند: تا کنون چندین پهپاد در حال پرواز بر فراز پایگاه‌های نظامی و تأسیسات هسته‌ای آمریکا شناسایی شده است. ما پهپادهایی را بر فراز پایگاه‌های نیروی هوایی «لانگلی» در ویرجینیا و «وایتمن» در میسوری شناسایی کردیم.

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او اذعان کردند که آژانس های امنیتی و نظامی آمریکا اقدامی برای پذیرش مسؤولیت و متوقف کردن این حملات انجام نداده‌اند.

کد خبر 6086234

دیگر خبرها

  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • رونمایی انگلیس از بزرگترین بسته کمک نظامی به کی‌یف
  • آغاز گرامیداشت هفته زمین پاک
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان